קורס אנשי מכירות 2024

הסטטוס הנוכחי
לא רשום
מחיר
14000
התחל

תסריט שיחה נדל"ן

מודגש – בטונציה גבוהה (כמו – “נכון?”)

פתיחה חזקה

(4 שניות ראשונות – חדות, התלהבות, מקצועיות)

שלום _____?
אהלן, מדבר איתך ____ מ- Tic.center , מה שלומך ?

אני מחייג אליך  בקשר לפנייה שקיבלתי בנוגע להכשרה מעשית בתחום הנדלן ….   זמן טוב לדבר ? 

מדהים, אני כבר אתן לך את כל הפרטים עלינו ועל מה שאנחנו עושים רק לפני *זה חשוב לי* לשאול כמה שאלות לראות שזה משהו שרלוונטי עבורך בסדר ?
מעולה!

בירור צרכים + כימיה חזקה

(אחרי כל שאלה תגובה נורא אמפתית – אינטונציה של אני מבין אותך… אני כאן כדי לעזור לך)
תספר לי קצת על עצמך מאיפה אתה?  מאיזה תחום אתה מגיע?בן כמה? נשוי/רווק/כלב/חתול? 

תגיד לי ______   כמה זמן אתה כבר חושב על שינוי כיוון ? 

מעולה, היית מגדיר את עצמך כבן אדם ורבלי (תקשורתי) ? 

מדהים, וכרגע בתקופה הזו אתה מחפש היום הכנסה נוספת או הכנסה עיקרית ?

נוספת – מגניב נוספת למה ? מה עושה בחיים?
עיקרית – הבנתי, במה אתה עובד היום ____?
אתה עובד היום ? חצי מדינה לא יודעים מה קורה איתם מאז המלחמה …

הבנתי… ואתה רוצה להרוויח יותר… 
למה ? כמה אתה מרוויח שם ? זהו ? 

אתה רווק ? נשוי ?
רווק –
אז אני מבין שיש לך הרבה זמן פנוי כדי לייצר עוד הכנסה, בן כמה?
מעולה, בול הגיל לייצר עוד אפיק הכנסה נוסף ולהתפתח, 
הרי להתחתן, להקים בית לגדל ילדים היום…. במדינת ישראל…. אי אפשר עם משכורת של X נכון ?

נשוי –
וואלה, יש ילדים? 
במידה ואין – וואלה? בן כמה אתה?
במידה ויש – איזה כיף, כמה? מזל טוב, X ילדים? נשמע צעיר.. בן כמה אתה?

מעולה, בול הגיל לייצר עוד אפיק הכנסה נוסף ולהתפתח, 

במידה ואין ילדים – הרי להתחתן, להקים בית לגדל ילדים היום…. במדינת ישראל…. אי אפשר עם משכורת של X נכון ?
במידה ויש – הרי מי כמוך יודע, לפרנס בית, אישה, ילדים במדינת ישראל זה או בלתי אפשרי או ששורדים בקושי, נכון ?

מה ההורים / אשתך אומרת על נושא הנדל”ן והכנסה נוספת ?

* זו שאלה שמטרתה לגרום לכך שאנחנו לא מבזבזים חצי שעה שיחה ולבסוף נגלה שנצטרך לעשות שיחה שניה עם האישה. שימו לב זה מוקש שחייבים לנטרל אחרת תבזבזו על האישה שעה פלוס בשיחות שחוזרות על עצמן. 

מעולה 🙂 אני שמח שיש לך תמיכה מהבית בעניין הגדלת ההכנסה באמצעות תחום הנדל”ן !

עכשיו, תגיד לי (שם לקוח) מאיפה אתה בארץ?

הבנתי, מעולה ! 😊
ויצא לך להשקיע בנכסים ? לקנות דירות ?  לחפש נכס ? 
אתה גר היום בדירה בדירה משלך או משכיר ?

מעולה, אתה יודע ש 80% מהעסקאות מתבצעות ע”י מתווכי נדל”ן, נכון ? 

במידה וכן – אתה יודע שברגע שאתה קונה / משכיר נכס המתווך שביצע את העסקה מרוויח כסף, נכון ?
במידה ולא – מכיר אנשים שקנו או שכרו דירה ? יופי, אתה יודע שברגע שהם קונים / שוכרים נכס המתווך שביצע את העסקה מרוויח כסף, נכון ?

אתה יודע כמה כסף ? 2% מכל צד !!! שזה המון !!!!
למה ? כי שווי רוב הבתים הנורמלים בישראל עומד בממוצע על בין 1.6 ל 2.5 מליון .

עכשיו בוא נלך על הממוצע -> 2 מליון .
אתה יודע כמה שווה 2% מכל צד על עסקה שתסגור ב 2 מליון ?
80,000 שקל !!!!!!!!!!!!!!!!!!! יופי מעולה.

עכשיו גם אם תלך לדירות בפריפרייה, שתבין שווי דירה ממוצע גם שם שזה הכי זול עומד על בין 750,000 ל 1.2 מליון
עכשיו בוא נלך על הממוצע -> מליון שקל.
אתה יודע כמה שווה 2% מכל צד על עסקה שתסגור במליון ?
40,000 שקל !!!!!!!!!!!!!!!!!!! יופי מעולה.

אוקיי, מה אתה אומר, הגיע הזמן שגם אתה תהיה במקום הזה ?

מעולה, באמת הגיע הזמן….
עכשיו יש לי שאלה אליך (שם לקוח), 
מה הסיבה שעד היום לא עשית את זה ?
הרי אתה יודע שהרבה אנשים מרוויחים כסף בעולם הנדל”ן, נכון?

נדל”ן הוא חלק מהותי בחיים של כולנו, גם אם לא נעסוק בזה כקריירה, אנחנו תמיד נעשה נדל”ן …

למה ?
תמיד נתנהל מול בעלי דירות, מתווכים, בנקים משכנתאות ועוד 

הרי מתישהו אתה תרצה דירה משלך נכון ?
תיהיה חייב לעשות את זה
לאתר נכסים לדבר עם מתווכים להתנהל מול בעלי נכסים לדבר עם הבנק לקחת משכנתא ועוד. נכון ? 

אז איך עדיין לא התחלת בעצמך?!??!
אם אתה יודע את כל זה זה מפליא אותי! 
וואו…… טוב…. לא בוכים על חלב שנשפך בשביל זה אנחנו כאן, לצאת לדרך חדשה …

הסבר על הצורך + תאום ציפיות 

עכשיו, אז מה שנעשה זה ככה :
אני אספר לך מה אנחנו עושים כאן, איך זה עובד, נעשה תיאום ציפיות ריאלי לגבי כמה מרוויחים, במידה וזה יהיה רלוונטי נתקדם להרשמה סגור?

מעולה, אז כמו שאמרתי לי, לי קוראים ____
אני מנהל את ההכשרה של יזמי הנדל”ן שלנו בתחום, חי את התחום, כבר X זמן – 24/7, 
נכנסתי לצוות לפני X זמן, מאז עברו אצלנו כאן עד היום מעל 2,800 אנשי נדל”ן.

עכשיו תגיד לי, ____
עסקאות אקזיט / פליפ אתה מכיר ? או שלהסביר לך ?

* במידה ואומר שמבין:
כמה אתה מצפה להרוויח ?!

* במידה ומבקש להסביר:
אנחנו נלמד אותך ונראה לך בדיוק איך לאתר נכסים מתחת למחיר השוק,
בעלי פוטנציאל השבחה גבוה, נלמד אותך איך להעלות את ערך הנכס ולמכור אותו בזמן קצר יחסית ושאני אומר זמן קצת אני מתכוון לכשלושה חודשים בערך.
עם רווח יזמי של 30% מהעסקה !
(אם שואל למה דווקא 30% לענות: )
אחת הדרכים מתוך הרבה שתלמד, היא דירות מכינוס נכסים,
שם מלכתחילה אתה יכול לאתר נכסים בשווי שוק נמוך ב 20%
ובזכות הכלים והידע שתקבל אצלנו תדע גם לחפש ולקנות נכסים באזורים בעלי
פוטנציאל גדילה גבוה ובנוסף תדע איך להשקיע ולהשביח את הנכס וכך בעצם להגדיל את הרווח היזמי בעוד כ 10% – 20%.
ואז בטוטאל אתה עומד על מינימום 30% רווח יזמי.

תבין יש דרך לכל דבר וזה בדיוק מה שאתה מקבל כאן,
את הדרך הנכונה והמהירה להצליח בתחום הנדל”ן מאנשי מקצוע בעלי רזומה של
מעל 15 שנה.

***************************

אמרת שאתה גר ב ______ 
בוא נניח ואנחנו מחפשים עכשיו נכס להשקעה ב  ______,  אוקיי? 
מה שאנחנו עושים זה מחפשים נכס באזור עם ביקוש גבוהה ובאזור מתפתח,
ראינו שממוצע דירות חדשות באזור מבוקש ב  ______ עולה 1.7 מליון
ודירה ישנה יחסית באזור מתפתח ליד, אפשר למצוא ב 1.3 מליון
עד כאן יש?
מעולה, עכשיו אנחנו נלמד אותך איך להעלות את ערך הדירה בכ 25% בממוצע.
שזה אומר 325,000 שקל רווח !

אם יש לך כסף להשקיע, מעולה !
ואם לא נלמד אותך איך
אפשר לעשות את זה ללא הון עצמי:
תלמד איך למלא דוח אפס, לומד איך לאתר משקיעים ככה שאתה לא צריך לשים שקל אחד.

תחשוב על זה ככה, תחום הנדל”ן זה התחום היחיד שתמיד ישאר פה בסופו של יום !
כמה אנשים אתה מכיר סביבך? חברים ? שכנים? דודים? (מלא נכון?!?!)
כמה מתוכם גרים בבתים? 
(לתת לו לענות.. אם לא עונה – כולם)
אתה מבין שכולם לקוחות פוטנציאליים.!?!?!

הרי בטוח יש לך את החבר שאם אתה צריך לקנות מחשב אתה תתקשר אליו ואת החבר שאם אתה רוצה לצאת לטיול ותחפש דילים תתקשר רק אליו … אתה מבין שאתה תיהיה החבר שמתקשרים אליו לרכישת דירה?!

יופי… ככל שיכירו אותך יותר ככה תעשה יותר עסקאות וככה תייצר יותר הכנסה.
מה אתה חושב על הרעיון ? אוהב את הרעיון ?

מעולה, עכשיו תגיד לי ____ מה אתה מצפה להרוויח מהתהליך הזה ?
כמה כסף אתה רוצה לעשות מזה בחודש?

עכשיו אתה לא  תרוויח יותר מ X כסף בחודש אתה יודע למה ?
כי זה המספר שאתה רואה ! שים לב, לא שאלתי כמה אתה מצפה להרוויח, שאלתי כמה אתה רוצה להרוויח!! עכשיו אני שואל שוב _______ מה אתה רוצה להרוויח ?

אוקיי, _____ (שם לקוח), נגיד ואתה עכשיו עוסק בנדל”ן, נכנס לך על העבודה בחודש האחרון X (הסכום שהוא אמר) שקל, מה אתה עושה עם הכסף ? 
קונה בית? עוזב את העבודה שלך ? משקיע איפשהו ? מעלה את רמת החיים שלך ?

אוקיי, אני אגיד לך בכנות _____ (שם לקוח), זה מאוד ריאלי…. מעכשיו אתה במציאות חדשה, אתה אחראי על העסק שלך וההכנסות שלך, יש עשרות אלפי רכישות והשכרות בחודש, ואין תקרת זכוכית, אבל צריך לקחת דבר אחד בחשבון….
כסף לא נופל מהשמיים ולא גדל על העצים, נכון ?

יפה, אומנם אנחנו משקיעים בסך הכל 3 – 4 שעות ביום ואנחנו מלווים אותך בכל התהליך הזה, אבל לא נגיע ל X (הסכום שהוא רוצה) כסף ביום אחד, זה לוקח זמן עד שנגיע לכסף הגדול. זה תהליך… 

בחודש הראשון אל תצפה לעשות הרבה כסף, אתה יכול לעשות עשרות אלפי שקלים, אולי מאות דולרים, חודש שני שלישי יש פה חבר’ה שכבר ביצעו עסקה ראשונה, ואחרי חצי שנה – שנה יש חבר’ה שגם עושים 5 ו-6 ספרות בחודש. 

אני לא רוצה לבזבז לך זמן או כסף, לכן אני רוצה לדעת שאתה באמת רציני ומוכן להשקיע את הזמן הזה. אתה תשקיע את הזמן הזה כדי לייצר הכנסה יפה בחודש?

מעולה, עכשיו, אתה גם צריך להבין את האינטרס שלי, 

אני מחפש פה אנשים רציניים… המטרה שלי היא שתצליח, למה ?
מכמה סיבות:

א) – ההצלחה שלך זה השם שלנו, ברגע שהצלחת אנשים ישאלו איפה עשית את זה, תגיד שאצלנו נכון?
יפה,
ב) – אני אומר לך מאוד בכנות אני לא מתבייש להגיד לך את זה בפנים, בעוד חצי שנה מהיום המטרה שלי זה להרים אלייך טלפון ולשמוע על ההתקדמות והעסקאות הראשונות שלך, נכון?
יפה,
ג) – המטרה שלי היא שאחרי שאנחנו נרשמים ועושים כסף ביחד אתה מביא אליי לפה את כל החברים שלך שירשמו גם, הגדילה של המכללה היום היא 40% תלמידים שמגיעים דרך תלמידים אחרים, סגרנו?
ד) – המכללה מרוויחה מכל עסקת נדל”ן שתעשה!
 לא ממך כן?!  אלא מהמשרד שנשלב אותך בו ככה שההצלחה שלך הופכת לאינטרס הדדי לכל הצדדים גם לך גם למשרד וגם לנו כגוף מכשיר ומלווה לאורך כל הדרך!

מעולה, עכשיו מבחינת המסלול שאני נותן לך, אתה מקבל:

1) גישה לכל התכנים 24/7 –
כ 120 שיעורים דיגיטליים
סה”כ 5 קורסים מקיפים :

  • תיווך נדל”ן – הכנסה למבחן המתווכים + סימולציות
  • יזמות והשקעות נדל”ן
  • שיווק נדל”ן -כל הפרקטיקה ניהול משא ומתן גיוס נכסים בבלעדיות 
  • יעוץ משכנתאות (בסיסי)
  • שיווק ממומן ואורגני Facebook + instagram

ההכשרה מועברת ע”י אנשי מקצוע בתחום הנדל”ן,שחיים ונושמים את התחום כבר שנים לאורך כל היום. יזמי נדל”ן בעלי סוכניות נדלן, עורכי דין המתמחים בנדל”ן, שמאים יועצי משכנתאות, מומחי שיווק בדיגיטל ועוד.

2) שלוש שנים אחריות על הלימודים
3) שלושה חודשים של סטאז במשרד נדל”ן באזור מגוריך.
4) שירות, ליווי ותמיכה בקבוצות וואצאפ הסגורה לסטודנטים 24/7 לכל שאלה. אתה איתי ____, הכל ברור?
5) שיעורי לייב סטרים שבועיים עם מיטב אנשי מקצוע כגון עו”ד שמאים יועצי משכנתאות ועוד

מעולה! עכשיו, מבחינת ההשקעה שלך,

כרגע לרגל סגירת הדוחות השנתיים / ____________ לאור המצב / לנוכח הדרישה בסוכנויות הנדלן קיבלנו סבסוד נוסף לעד 4 מצטרפים החודש … אני אבדוק לא ניצלו את כל התקנים לסבסוד .. במידה ואוכל לדאוג לך לסבסוד תקבל הנחה של 30% על מסלול ההכשרה המקיף או לחילופין קורס נוסף ללא עלות.
במקום ב- 16,900 ₪ הוא מקבל את המסלול מתקדמים ב-10,140 ₪.

במידה ונקבל את המחיר הזה נוכל להתקדם ולהירשם עם חיוך?
(אם כן ממשיכים לסגירה)

עכשיו
מדובר (הבסיסי) בסך הכל ב-845 ₪ לחודש במשך 12 חודשים,
(סך הכל 10,140 . אם הוא שואל כמה סך הכל) שזה סך הכל פחות מג’ינס וחולצה בחודש, לא יקר נכון?

מעולה, עכשיו אני רוצה להבין שאתה מבין מה אתה מקבל … ספר לי מה הבנת ?
מעולה, חשוב שאתה מבין שאתה מקבל פה באמת את כל מה שאתה צריך בשביל להצליח! 

עכשיו תראה ____ אני רוצה שנקבע לנו 2 מטרות,
מטרה לעוד חצי שנה מהיום
ומטרה לעוד שנה מהיום.

מה המטרה לעוד חצי שנה מהיום ?
איזה סכום הכנסנו מתחום הנדל”ן בחצי שנה הזאת?
ובעוד שנה מהיום ?

יופי מעולה, בא לך לעשות משהו כיפי ממש?
תעצום רגע עיניים אני עוצם איתך. עצמת?
יופי, תאר לעצמך את הסיטואציה, החלטת שאתה יוצא לדרך ונרשם לקורס, התחלנו לעבוד, אתה שולט בכל מה שקשור בתחום התיווך, הנדל”ן המסחרי, השקעות, יזמות ושיווק נדל”ן. 

אתה מגיע לסטאז’ בסוכנות לומד, מתמיד ומשקיע את הזמן. 
עברה חצי שנה, עמדנו ביעד הכנסנו X (המטרה לחצי שנה).
עברה שנה, הגענו ליד והכנסנו X (המטרה לשנה). 
בעוד שנה מהיום אתה פותח את חשבון הבנק שלך ורואה X (המטרה לשנה) בזכות הקריירה שלך בתחום הנדל”ן.
איך אתה מרגיש ______ ?

(להרים קצת את הטונים)
רגע רגע לא הבנתי _____,
עכשיו נכנס לחשבון בנק שלך X (המטרה לשנה). איך אתה מרגיש!!!!???.

סגירה

מעולה, כמו שאמרנו אתה מקבל פה באמת את כל מה שאתה צריך בשביל להצליח! 
מה שחשוב זה שבאמת תיקח את ההזדמנות הזאת בצורה רצינית ומחויבת בשתי הידיים. וזה משהו שאמרנו שאני יכול לסמוך עלייך, נכון?
אני צריך אותך איתי _____ אתה איתי?

מעולה, מה שהולך לקרות עכשיו זה דבר כזה:
אנחנו עוברים על הפרטים מבצעים הרשמה, ותוך שעה מעכשיו קיבלת את פרטי הגישה להכשרה לאימייל וביום יומיים הקרובים תיהיה זמין לשיחת ברוך הבא משירות הלקוחות שלנו, תקבל הסבר על הכניסה להכשרה ותאום פגישת הכרות בסוכנות.

תגיד לי _____, שם המשפחה הוא _______?
מעולה, נייד שלך זה _______?
מעולה, המייל המדויק שלך הוא _________?
מעולה, מה תעודת הזהות?
מעולה, כרטיס האשראי הוא ויזה / ישראכרט?

מעולה מתחיל ב….
(ויזה – 4580 או 5189 ?  / ישראכרט – מתחיל ב5326 או 570 ?
אמריקן אקספרס – מתחיל ב3755 ? / דיינרס – מתחיל ב3640?)
מעולה,תוקף ?
מעולה,3 ספרות מאחורה?

מעולה.עכשיו תראה _____ ( שם לקוח), כמו שציינתי אני כבר בודק לך על אפשרות לקבלת סבסוד ההכשרה ב 30% ובמידה ונקבל את הסבסוד כבר יבוצע רישום ! כן?

תישאר איתי כמה דקות על הקו בבקשה. (לשים על ממתינה או השתק).

לחזור עם אנרגיות!!!!
         אתה איתי?
מצויין, אז יש לי שני בשורות עבורך….
אחת טובה ואחת עוד יותר טובה מאיפה נתחיל ??
אז הבשורה הטובה היא שאישרו לנו את הסבסוד והתנאים בדיוק כמו שרצינו
והבשורה היותר טובה דאגתי לך ל (כרטיס ביקור דיגיטלי /קורס נוסף) מתנה
מה דעתך? מה עם איזה תודה? חחחחחחחח

אז ככה חשוב לי רק לסכם בסופו של יום כל השיחות שלנו מוקלטות אז אני צריך לעבור איתך על פרטי העיסקה ולבצע רישום:
אז כמו שאמרנו השם המלא הוא                 
מספר ת.ז                 

הכתובת שלך היא                 
המייל שלך הוא                 
ואתה מאשר את הרישום ללימודים בעלות של                    לחודש
ב        תשלומים בתנאים האלה ורק בתנאים האלה אתה מאשר את הרישום והשיבוץ להכשרה, כן ?

מצויין, אז בגדול יש לנו פה הכל והכל תקין 🙂
יצרו איתך קשר לשיחת ברוך הבא ב24 עד 48 השעות הקרובות, כדי לאחל בהצלחה ולבדוק שקיבלת את הגישה להכשרה ואתה מסתדר בהתחברות לתוכן הדיגיטלי.
יש לך גם מוקד שירות לקוחות לכל שאלה, אבל כמובן יש לך את המספר האישי שלי. 
חשוב לי שתשמור את המספר שלי כל שאלה, אני פה לכל דבר שתצטרך בכל עניין.

התנגדויות

להטמיע לפחות 5 עוגנים לפני היציאה לסגירה

1) היום במדינה אי אפשר לחיות מ 10 -15 בחודש , אנשים עושים את מה שהם ראו שההורים שלהם עושים ובתכלס זה לא מספיק,
(תחום הלימוד) שוק ההון / נדלן /שיווק / הייטק זו לא פריבילגיה בדור שלנו זה חובה ! 

2) אני אגיד לך מה הזווית שלי בהקשר הזה אנשים עושים צעד רק שיש להם חרב על הצוואר , עתיד טוב יותר
 לא מזיז אותנו. קח לדוגמא זוג שהאישה אומרת לגבר חשוב לי 1 2 3 בתאכלס כלום לא משתנה
יום למחרת היא תקום ותלך פתאום פרחים, ארוחות ערב אפילו יעוץ זוגי אבל בחייאת איפה היית עד עכשיו ? 
אנשים מעשנים כל החיים  – מתי יפסיקו אחרי שהרופא יגיד להם שהם חייבים להפסיק 
ואגב בהרבה מקרים זה יהיה כבר מאוחר מדי..
לא שאני כזה גאון גם אצלי (סיפור חוויה אישית- זזתי רק אחרי שהייתי חייב ) 
השאלה איזה חרב יש לך על הצוואר ? 

3) אנשים דוחים דברים במשך שנים בגלל הפחד, והקטע הוא שככל שהזמן עובר נהיה לנו יותר קשה לעשות צעדים 
– בגיל 20 אין שכירות דירה , אין בית לפרנס, אין ילדים  

4) אנשים מחכים שיגיע הזמן הנכון, שיהיה להם פנאי , שיהיה להם כסף בזמן שזה אף פעם לא מגיע 
אם היה להם את הכלים הנכונים הם לא היו במצב הזה – איך זה ישתנה בדיוק ? הם במצב הזה לא סתם

5) אנשים מפחדים לקבל החלטות לגבי החיים שלהם ורוצים שהסביבה תגיד להם מה לעשות בזמן שרוב הסביבה סובלת מאותה בעיה,
הרי אם תשאל אדם מצליח ב (תחום הלימוד) מה נראה לך שהוא יגיד?

6) ההורים/הסביבה שלנו רוצים לשמור עלינו ולכן הרבה פעמים יגידו לנו לא לקפוץ גבוה כדי שגם לא ניפול.
רק שבסוף התפיסה הזו מתאימה למה שהיה לפני 20 שנה , ההורים שלך קנו דירה אחרי 30-40 משכורות 
כמה שנים יקח לך היום כדי להגיע למצב שאתה יכול לקנות בית ? 

7) בפועל גם אם כולם יגידו לך לעשות את זה וחשבת על זה שנתיים זה לא מחייב שתצליח 
הלכת ושאלת בנאדם שהצליח בתחום ובנאדם שלא הצליח – מי מבינהם צודק?

המכירה מתחילה בהתנגדויות!!

בכל טיפול בהתנגדויות כלל ראשון זה להראות לשדר אמפתיה והבנה!! אין אני נגד הלקוח. אסור ליצור מצב של פינג פונג שנראה כאילו אנחנו מנסים לנצח אותו.

 ***”נקודה מעולה יוסי. תראה אני ממש מבין אותך ואת מה שאתה אומר”**

ככל שנראה יותר ללקוח שאנחנו מבינים את מה שהוא אומר ומבינים למה הוא אומר את זה ככה הוא יבין שאנחנו בצד שלו.
אפשר כמובן להשתמש במשפטים כמו :
“זה לא יוצא מהכיס שלי ולא נכנס לכיס שלית אני איתך אחי”
“אני פה בשבילך מה שתחליט אחי אני איתך, אבל…”

נקודה שניה בטיפול בהתנגדויות היא לבודד ולסמן את ההתנגדות. לבין בדיוק מה ההתנגדות ולגרום ללקוח גם לאשר שזה האתגר שלו. 
*רק כדי לראות שאני מבין יוסי, אתה כן מעוניין להיכנס לתחום בתנאים האלה שמניבים לך עמלה של 800 שקלים על על ליד רוכש וכן רוצה לשנות לעצמך את החיים אבל מה שבעצם מקשה עליך זה… נכון?

***
אחרי שבודדנו, ראות שנוגעים בנקודה ועונים על הצורך בצורה שעונה ללקוח על הבעיה ברמה האישית. להקדיש 5 דקות לחזור בקצרה על ההטבות ולהעצים הכל. 
להפוך כל פיל לזבוב
להשתמש במילים שלו בשיחה בקטע שהוא אמר למה הוא רוצה להיכנס לתחום כדרך מכירה.
ליצור רצף הסכמות ולהשתמש שוב בדמיון מודרך.

דברים הכי חשובים:
המוצר מעולה! כשלקוח לא רוכש זה כי אין לו ביטחון. או במוצר(לא בטוח שהוא יצליח במקצוע, לא בטוח שיגיע לליד רוכש רביעי, לא בטוח באמת שהוא יזכה את הקורס וכו’)
או שיצרנו דיסוננס איתו והוא לא מרגיש מספיק ביטחון איתנו. (בן אדם קונה את הבן אדם, אץ הסמכותיות ואת האמון שלנו המתבטא בטונציה, במילים שהשתמשו בהם(חשוב להציג את עצמנו כישות העליונה ולהציג אינטליגנציה) או בחיבור  שלנו איתנו(היינו מזויפים במהלך המכירה, לא הרגיש אותנטיות אלא הרגיש שהייתה פה “שיחת מכירה”)
אחרי שהצגנו את הפתרון. הלקוח בחיים לא יקרא לסגירה גם אם פתרנו את הכל. במידה ונשתוק ל5 שניות. מתוקף חוק השתיקה הלקוח יציג עוד התנגדות ויבקש “לחשוב על זה”

אחרי הצגת הפתרון חשוב ליצור קריאה לסגירה בצורה שונה שתגרור אחריה רצף הסכמות עד לאשראי

לדוגמא:
הכל היה מובן נכון? 
אתה זמין היום בשעה 18 לשיחה של 5 דקות לשיחת WELCOME? / אתה עם המייל פתוח על הסמארטפון כדי שתוכל לראות את המיילים?  וכו’
שאלות שגורמות לו להבין שאנחנו מתחילים בתהליך ההרשמה אבל לא גורמות לו להירתע.
משם צריך להמשיך בשלבים ולחזור על השאלות סגירה של קודם.
אז אמרנו שמס’ טלפון שהמדריך חוזר אליו זה המס הזה נכון?והמייל שיש לי פה …. זה מייל תקין נכון?

יופי, אמרנו שאני פותח את המשתמש על השם שלך נכון יוס…?
יופי ומה התעודות זהות שעליה אני פותח את המשתמש? 
וכן הלאה, המעגל הזה יכול להמשיך מספר פעמים אבל חשוב לראות שאנחנו מגיעים להתנגדות האמיתי כדי שנפתור אותה כמה שיותר מהר. 

הלקוח בסוף נכנע!!!! להיות סבלנים ואמפתים והמשיך את המעגל. לראות שבכל פעם אנחנו משתמשים במילים שונות וממנפים כבר את הנאמר. בסוף הלקוח יקבל את החלטת הקניה. האדם והלקוחות הם מטבעם אנשים דחתניים ותמיד יבקשו “לחשוב על זה”

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת הוא שיש רק 3 סיבות שבגללן הלקוח לא קונה מכם!
1) הוא לא מספיק מאמין במוצר.
2) הוא לא סומך עליכם מספיק.
3) הוא לא סומך על החברה מספיק.

אין עוד סיבות, וזה מה שאנחנו רוצים להשיג במהלך שיחת המכירה, כשהלקוח מעלה התנגדויות ולא רוצה לקנות את המטרה שלכם כאנשי מכירות היא לתת לו עוד ערך עליכם, על המוצר שאתם מוכרים ועל החברה.

לכל התנגדות יש כמה פתרונות … זה מאוד משתנה בין לקוח ללקוח, לא רוצה לסבך אתכם פשוט תנסו את שלושתם ולאט לאט תלמדו מה עובד עם איזה לוקח.

האם רכשת דירה למגורים או השקעה ?

כמה אנשים אתה מכיר סביבך? חברים? דודים? שכנים? מצויין… 
ועכשיו כמה הומלסים אתה מכיר אישית ? (כנראה שכלום) 
זאת אומרת שכל מי שאתה מכיר הוא לקוח פוטנציאלי.
הרי יש לך את החבר שמבין בפלאפונים…ואת החבר שמבין בטיולים לחול שאליו תתקשר לברר על טיסות…

יש לכם בחבר’ה את החבר שמבין בנדל”ן???
אתה מבין שאתה תיהיה החבר הזה בקרוב ?

בסופו של יום כולנו גרים בנדלן קונים בנדלן הולכים בנדלן ועוד…
הרי אין סיכוי שמחר כולם יעברו לגור ברחפות / באוהלים, נכון?אתה מסכים איתי שעוד 2500 שח הכנסה נוספת תעזור לך? 

במה זה יעזור לך שיהיה לך עוד ערוץ שתוכל לייצר דרכו הכנסה נוספת?  
ב 2 דקות הראשונות אנחנו רוצים להבין את המצב היום (לקבל ממנו תשובה )
בשאלה זו אנחנו רוצים להבין לאן הלקוח רוצה להגיע, מה באמת חשוב לו ואיך הכנסה נוספת תעזור ובמה בדיוק.
ברגע שנדוש בנושא ונייצר להם הדמיה של איך החיים שלהם הולכים להראות ונשלב עם נקודות כאב שנאמרו בשאלה הקודמת צריך להיות פה מצב ריגשי בו הליד ממש ירצה לייצר שינוי!   

נהדר, אז (שם פרטי) , חשוב לך לייצר הכנסה נוספת באופן שאתה לא צריך לעבוד יותר מ5-6שעות בשבוע, נכון ?
האם אתה רציני לגבי זה?

פה מגיע השלב הריאלי. לאחר שיצרנו צורך ריגשי, בשאלה זה אנחנו בודקים את הרצינות של הליד.  
פה זה השלב שהוא מוכר לעצמו את המוצר. אם הוא לא רציני נודיע לו שהוא לא מתאים לתוכנית ונבחן כמה הוא נלחם על להתקבל (וזה עוד לפני שהוא יודע את פרטי התוכנית)  במידה והליד מעיד על עצמו כרציני ניקח זאת לשאלות המשך
מעולה, אז אתה מוכן להשקיע כמה שעות בשבוע?

בוא נתחיל עכשיו  

1) מה הסיבה שהשארת לי פרטים מלכתחילה?

2) נכון מאוד! דווקא בגלל שזה לא רלוונטי אתה צריך להקשיב 5 דקות ואני אגיד לך למה, רוב האנשים שאומרים לי “זה לא רלוונטי”, אחרי שאני מציע להם מה שאני הולך להציע לך אלה האנשים הכי מרוצים שעושים איתי הכי הרבה כסף, יש לך 5 דקות? 

במידה ואומר לא
מה יש להפסיד? במקרה הכי גרוע נפרד כידידים, בוא נגיד ואני צודק…
אתה תרוויח הרבה כסף בזמן הקרוב וברחוק, יש לך כמה
דקות?

3) תגיד _____ אתה מאמין בגורל?
(במידה ואומר לא -רק בעצמך אה?)
לא יודע למה, קרא לזה אלוהים כוח עליון אני מרגיש שהגעת אליי מסיבה מסויימת… יכול להיות שיש בך ניצוץ קטן שרוצה לעשות את זה? הכנסה נוספת מהבית?

נכון מאוד! זו לא תקופה טובה בכלל כרגע, כל כך אנשים נפגעים פיננסית, פושטים רגל והמצב במשק הוא לא טוב… והאופציות רק מצטמצמות נכון?

דווקא בגלל שזו לא תקופה טובה זה הזמן להתעורר !
כדי שתגדיל את ההכנסה שלך, כדי שתהיה במקום יותר טוב ותוכל לדאוג למשפחה שלך / אם לא נשוי – כדי שתוכל לבנות את העתיד שלך צריך לפעול, אתה מסכים איתי נכון?

בשביל זה אנחנו כאן, דווקא בתקופה הזו לעזור לך לצמוח גם בתקופה הזו וגם כשהתקופה תחלוף, אז מה אתה אומר, נעשה מהלימון לימונדה?

באיזה מקום היית אם היית מייצר היום עוד 5000 שח בחודש בנוסף למשכורת/חל”ת?
תחשוב איפה היית היום אם היינו מדברים לפני חצי שנה ואז היית מתחיל ללמוד, 
כיום היית מרוויח לפחות 2,000 ₪ נוספים בחודש זה לא משהו שהיה עוזר לך בתקופה כזאת של חוסר וודאות שאתה יודע שיש לך עוד מקור הכנסה?!?! 
גם אז היית אומר לי שאתה לא יכול להשקיע 500 ₪ בחודש על מנת לייצר 2,000 ₪ ?

לחסום את ההתנגדות מראש:

בתחילת השיחה עוד הרבה לפני שאתם מסבירים ממש על התוכנית, אתם צריכים לשאול את הליד האם הוא מוכן להשקיע שעה-שעתיים ביום (למי שאין זמן 3 שעות בשבוע מספיק) בשבוע כדי לייצר הכנסה נוספת. במידה והליד נותן תשובה חיובית כמו “בטח, ואפילו יותר” אז אפשר להתקדם בשיחה וברגע זה ניטרלתם את השקר של אין לי זמן לתוכנית וכדומה. 

ככה במידה והלקוח אומר בסוף “אין לי זמן” …

מה הכוונה (שם לקוח) ? בתחילת השיחה אמרת שיש לך X שעות שאתה יכול להשקיע בשבוע לא? (מה כבר ששכחת?)

במידה והתשובה שלילית:
בדיוק בגלל זה פנית אליי, כי אתה רוצה לנצל את הזמן שלך טוב יותר ולייצר הכנסה נוספת, ואם אתה אומר לי עכשיו שאין לך זמן זו בעיה חמורה, בינינו, אם פנית אליי כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב שלך היום נכון?

היית רוצה להרוויח יותר נכון?
צריך להשקיע זמן בעצמך כדי לייצר עוד הכנסה לא?

אז אתה מוכן להשקיע X שעות כדי להיות במקום הזה?

(שם לקוח) תן לי לשאול אותך שאלה, במידה והקורס עכשיו הייתה בחינם, היית נרשם עכשיו ? לוקח ?

במידה ואומר לא:
אז האתגר האמיתי שלנו כאן הוא לא המחיר, מה באמת מונע ממך להתקדם כרגע?

במידה ואומר כן:
מעולה אז שנינו יודעים עכשיו 100% שאתה רוצה את הקורס!
אנחנו מדברים פה על זה שתייצר הכנסה נוספת כמו שכר סגרנו על זה שאתה רוצה.

(שם לקוח) משנה לך מה אתה משלם או מה יוצא לך מזה?

במידה ואומר משנה לי “מה אני משלם”:
אז אנחנו בבעיה, אנחנו מחפשים פה אנשים שרוצים להצליח, כאלה שחושבים מה יוצא להם מההשקעה, אתה רוצה לייצר הכנסה נוספת כמו שאמרת לי נכון? (לשחק על קורונה ותקופת המלחמה)

במידה ואומר מה יוצא לי מזה:
מעולה, זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים פה !

מה יש לך להפסיד? מספיק שתיישם את ההכשרה ותקבע רק  ארבע פגישות בשבוע ולא תשקיע כל כך… אז אולי לא תעשה עכשיו מלא כסף, עוד הכנסה נוספת אפילו של כמה מאות שקלים
2000 ₪ – 2500 ₪ בחודש בנוסף להיום בהשקעה של 12-18 שעות חודשיות שווה הרבה יותר מזה נכון ?

תחשוב איפה היית היום אם היינו מדברים לפני חצי שנה ואז היית מתחיל ללמוד, כיום היית מרוויח לפחות לפחות לפחות 2000 ₪ נוספים בחודש זה לא משהו שהיה עוזר לך בתקופה כזאת של חוסר וודאות שאתה יודע שיש לך עוד מקור הכנסה?!?! 

גם אז היית אומר לי שאתה לא יכול להשקיע 800 ₪ בחודש על מנת לייצר 2000 ₪ ?

ה 800 ₪ בחודש האלה הם גם לא המטרה, אנחנו לא נתעשר מזה, ואתה לא תקרוס בגלל זה נכון ? זה לא יהרוג אותך נכון ? אין מה להפסיד, מקסימום נצליח ונרוויח.

אבל בוא נגיד ואני צודק, ואתה רציני כמו שנראה לי שאתה, ותשקיע את הזמן הזה
תכלס תגיד לי את האמת אתה הולך להשקיע את הזמן?
יופי אז במקרה הזה אתה תייצר הכנסה נוספת או עיקרית כמו שאתה רוצה ושנינו יודעים שזה שווה הרבה יותר מ 800 ₪ בחודש, נכון?
יופי. בוא נתקדם.

אפשר לחסום את ההתנגדות מראש ולשאול לפני שמדברים על המוצר שיחת המכירה:

תגיד לי רגע ____, בוא נניח שבסיום השיחה הזו, אתה אוהב את הרעיון ממש, אתה סגור על זה ואתה רוצה להרשם לקורס ואתה מאמין ב100% שתעשה כסף מהתחום, זו החלטה שאתה יכול לקבל לבד או שאתה צריך אישור מאשתך?

 (במידה ואומר שצריך אישור חבל על הזמן שלנו להגיד לו קודם לבקש אישור ואז לחזור אליו, לא לבזבז זמן ואנרגיה על אנשים שצריך להתאמץ יותר מדי כדי לסגור אותם, יהיו כאלה שבאמת צריכים ורוצים *ולא צריכים אישור מהאישה שלהם)

מעולה ! מה הסיבה שאתה צריך להתייעץ איתה ?
אתה חושב שהיא תהיה בעד הרעיון ?

במידה ואומר כן:
אז האתגר שלנו כאן הוא לא היייעוץ עם האישה כי אתה אומר בעצמך שהיא תתמוך, מה חסר לך כרגע?

במידה ואומר לא:

תן לי לשאול שאלה… אתה בעצמך מאמין שהקורס יעזור לך לייצר עוד הכנסה נוספת שאמרת לי שאתה חייב? 

אם לא מאמין:
לחזור אחורה ולהסביר על אל הנכס ועל עולם הנדל”ן לשלוח אותו להכנס לאתר הראשי של אל הנכס לחייג למספר שמופיע שם ולשאול אם אני מנהל/ת תחום.

מאמין:
יפה, וכמו שאמרת לי כרגע במצב הנוכחי אתה צריך את ההכנסה הזו נכון?
אתה רוצה שנעזור לך להגיע למטרות שלך נכון?
אז בוא נתקדם ואני מבטיח לך שגם אשתך תתרשם.

תגיד (שם לקוח), אני חייב לשאול אותך שאלה… כשאתה קונה במבה וקולה בקיוסק אתה מתייעץ עם אישתך?

יפה, במבה וקולה זה בערך 15 שקל היום ? 450 ₪ בחודש, אז אתה לא באמת צריך להתייעץ איתה… נניח וזה אמיתי, ואתה מייצר הכנסה נוספת בשביל הבית כל חודש. גם אתה וגם היא תשמחו שיהיו לך את הכלים והידע ליצר הכנסה נוספת / עיקרית, נכון?

1. נכון מאוד ! אתה צריך לחשוב והרבה, השאלה האמיתית היא:

אם לא חשבת על זה עד עכשיו, עוד אחרי שהשארת פרטים כנראה אתה צריך עזרה, לא?
אם השארת את הפרטים שלך… אחרי כל השיחה הזו, אני לא צריך לשכנע אותך, אתה כבר משוכנע.
אתה רוצה את מה שאנחנו מספקים, כמו שאמרת לי אתה רוצה לייצר עוד הכנסה נכון?

בוא נחשוב על זה רגע…. מה יקרה במקרה הכי גרוע?

מה יש לך להפסיד? מספיק שתיישם אחד מהערכים שתקבל בקורס ואתה תחזיר הרבה יותר מזה – אז להפסיד בטוח לא תפסיד.

ה X שקלים האלה בחודש האלה הם גם לא המטרה, אנחנו לא נתעשר מזה, אתה לא תקרוס בגלל זה נכון? אין מה להפסיד, מקסימום נצליח ונרוויח.

אבל בוא נגיד ואני צודק, ואתה תייצר הכנסה נוספת יפה שווה הרבה יותר מ X שקלים בחודש מסכים איתי נכון?
יופי. בוא נתקדם.

 

2. אני שומע מה אתה אומר, תן לי לשאול אותך שאלה:
מה אתה חושב על הרעיון ? אתה אוהב את הרעיון ?

בפן המקצועי זה מה שחיפשת ?

במידה ואומר לא:
– אמרת מקודם שאתה רוצה לייצר עוד הכנסה לא?
– יפה, ואתה מבין שאפשר לייצר הכנסה מעולם הנדלן נכון?
– מעולה, וכמו שאמרת לי, אתה בעצמך רוצה לייצר הכנסה מעולם הנדל”ן ולהצטרף לכל הסוכנים שהיום מרוויחים הרבה כסף מהתחום נכון?
– מעולה, אז אתה רוצה לייצר הכנסה נוספת או עיקרית, אמת?
– מדהים, וזו המציאות, אתה השארת את הפרטים שלך – אצלי, נכון?

וממשיך : / אם אומר כן:

יפה, אז מה שאני אומר זה דבר כזה… בוא תצטרף אליי עכשיו, לא מחר, לא עוד שבוע, לא עוד חודש, לא עוד שנה, עכשיו. אני מלווה אותך בתהליך יד ביד וכשאנחנו מצליחים אני מבקש ממך דבר אחד. אתה מזמין אותי לארוחת בוקר ומזמין אותי לארוחת בוקר, סגור?

במידה ואומר כן:
לסגור

במידה ואומר לא:
תראה (שם לקוח), כשאתה אומר לי שאתה רוצה לחשוב על זה, אני מניח שאתה באמת רוצה לחשוב ברצינות ואתה לא אומר לי את זה סתם כדי להוריד אותי מהקו נכון? מעולה, אז מה ההתלבטות שלך כרגע (שם לקוח) ?

3. אני שומע מה אתה אומר… (שם לקוח) תן לי לשאול אותך שאלה, תענה לי בכנות בסדר?

בוא נגיד והיינו מכירים 5 שנים, עשית אצלי הכשרה נקלטת בחברה , אתה מייצר הכנסה מאוד יפה, אלפי שקלים בחודש, אני עושה את המקסימום שלי בשבילך ואתה מבסוט! 

סביר להניח שלא היית אומר לי שאתה רוצה לחשוב על זה, היית אומר לי יאללה (השם שלכם) למה אנחנו מחכים תכניס אותי כבר לעניינים, אני צודק?

יפה, עכשיו.. אני מבין אותך, אנחנו עדיין לא מכירים מספיק ויכול להיות שזה העניין, נכון?

הבנתי, תן לי רגע להציג את עצמי מחדש.

קוראים לי _____, אני חי את העולם הזה 24/7 ב-X שנים האחרונות כאן במכללה, וכן, המטרה שלי היא לרשום כמה שיותר אנשים לקורס ואני מתגאה בזה, אני מתגאה בזה שאני רושם אנשים שאני יודע שאני יכול לעזור להם, ורואה אותם מתקדמים בחיים.

אבל מעבר לזה אני תמיד שם את הצרכים של התלמידים שלי במקום הראשון!

אתה יודע מה זה אומר? 
– שאני אעשה את המיליון אחוז שלי שאתה תצליח! אני יד ביד איתך לאורך כל התהליך, אם צריך לשלוח לך כל ערב הודעה שתשב על המחשב ותשקיע אני אעשה את זה, כי חשוב לי שתצליח! 

– אם צריך אני אדבר עם הסוכנים הכי טובים שיש לנו בתוכנית שיעזרו לך בכל מה שצריך כמו שהם עזרו ל מעל 2,800 סטודנטים שעברו אצלנו בשנתיים האחרונות.

– המטרה שלנו זה הלונג ראן. אין לי מטרה שתעשה את הקורס ולא תייצר ממנו הכנסה, המטרה שלי היא שתשתלב איתנו בסוף ההכשרה כסוכן נדל”ן אצלנו ברשת , זה יקרה רק אם תהיה מרוצה אתה מסכים איתי?

– מעולה, והמטרה היותר גדולה היא שתביא לפה את החברים שלך שיעשו את ההכשרה, זה יקרה רק שתצליח ותהיה מרוצה, מסכים איתי?
יפה אז בוא תעשה את הצעד ונצא לדרך. 

אתה יודע מה, מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות?

בוא נגיד ואני טועה
.. אתה לא תשב כל יום שעה שעתיים ותעבוד, תצא פעמיים בשבוע שעה  כל פעם.. ולא תייצר הכנסה של 6,000 שח בחודש… תייצר סך הכל הכנסה קטנה של 2000 שח בחודש, מסכים איתי שזה יפה
נכון? 

להפסיד אין לך מה להפסיד ה X שקלים בחודש האלה לא יעשו אותנו עשירים ולא יהרגו אותך נכון? אתה תשאר בחיים ותשמח להרוויח עוד “קצת” כסף בחודש, אמת ?

מעולה, אבל בוא נגיד ואני צודק!
ואני בטוח במיליון אחוז שאני צודק, תאר לעצמך את הסיטואציה, אתה יוצא לארבע פגישות בשבוע שכל אחת לוקחת שעה, אנחנו איתך יד ביד ונכנס לך עוד כמה אלפי שקלים בחודש לחשבון בנק בנוסף למה שאתה מרוויח כרגע, איך זה
מרגיש!?

– יפה, עכשיו, זה לא יהפוך אותך לעשיר פתאום, לא יהפוך אותך לעשיר, לא יהפוך אותך לעני נכון?
– מה שזה כן יעשה, זה ישאיר חותמת, הכנסה יפה לבנק שלך ודרך רווחית ביחד נכון?
– ובמקרה הכי גרוע תייצר עוד כמה שקלים נוספים למשכורת שלך אבל אם אני צודק.. אתה גם מזמין אותי לארוחת בוקר, סגור?

משרדי נדל"ן

כלל ארצי:
הפניות למשרדים מכל הארץ
בשיתוף פעולה עם רשת – We Share (רשת למשרדי נדל”ן פרטיים)

מרכז:
תל אביב – רימקס
רמת גן – רימקס
סביון – אל הנכס
קריית אונו – אל הנכס
פתח תקווה – nexthouse
פתח תקווה – אינפיניטי
ראשון לציון – קרויזמן לביא
ראשון לציון – חמישה יועצי נדל”ן

דרום:
באר-שבע – רימקס
אילת – אל-הנכס
אשדוד -רימקס

שפלה:
רמלה – רימקס
באר יעקב – רימקס
יבנה – רימקס
גן יבנה – רימקס

צפון:
כרמיאל – אנגלו סקסון
חיפה – רימקס
קריית אליעזר – רימקס
נשר – רימקס
טירת הכרמל – רימקס
עפולה – פאי נכסים

ירושלים:
COMPASS

דרכי תשלום

העברה בנקאית
 מוטב / שם החשבון: המרכז הישראלי לקריירה
 בנק:  בנק לאומי לישראל (10)
מספר סניף: 934
מספר חשבון: 1860071

מסגרת אשראי/ כרטיס דיירקט

מימון PAYMENT:

  • אתר פיימנט
  • הו”ק בנקאי 6 עד 24 תשלומים
    (לשים לב!! יש עמלה ככל שמתווספים חודשים לפריסת התשלומים)
  • מגיל 23 ומעלה
  • למלא כשהלקוח על הקו.
  • דורש רקע נקי: אין חובות, עיקולי חשבון וכיוב’
  •  שני אישורים ב-SMS של הלקוח/ה, תמונה של ת.ז, תמונה של גב תעודת הזהות ו/או ספח

 מימון באמצעות מקסימוס

  • אתר מקסימוס
  • הו”ק אשראי – עד 6 תשלומים במיקרים חריגים 9.
    (לשים לב!! יש עמלה ככל שמתווספים חודשים לפריסת התשלומים)
  • מגיל 21 ומעלה
  • למלא כשהלקוח על הקו.
  • דורש רקע נקי: אין חובות, עיקולי חשבון וכיוב’
  •  שני אישורים ב-SMS של הלקוח/ה, תמונה של ת.ז, תמונה של גב תעודת הזהות ו/או ספח.

 הו”ק אשראי V-Check

  • אתר V-Check
  • הו”ק אשראי – עד 6 תשלומים במיקרים חריגים 9.

קישורים שימושיים

מערכת CRM 
פתיחת קורס לנרשמים
שליחת הסכם ב – whatsapp

שירות ותמיכה:
טלפון לשיחות: 
הודעות וואצטאפ: 

תסריט שיחה יעוץ משכנתאות

מקרב:

חוק ה90 שניות תחילת שיחה חייבת להיות עם אנרגיות גבוהות בעיקר ב 90 שניות הראשונות
טונציה מאוד מאוד שמחה – לשים חיוך על הפנים כשאומרים את המשפט – שניים הראשונים.

שלום אני מדבר עם יוסי נכוןןןן??????????
אהלן יוסי נעים מאוד,  מדבר איתך אליאס בוקר טוב \ צהריים טובים \ ערב טוב.
אני חוזר אליך יוסי , מטעם המרכז הישראלי לקריירה.

 אני רואה כאן שפנית אלינו לגבי הרשמה לקריירה בעולם המשכנתאות  נכון?
אז קודם כל זאת אחלה של בחירה – זאת תוכנית שפונה אל השוק הכי מתפתח בארץ  כיום, בעיקר בגלל העובדה שכיום יש כ  – 3 מיליון ישראלים אשר מחזיקים במשכנתא.
שזה מה שגורם לביקוש ליועצי משכנתאות.

אני גם אכנס איתך בהמשך השיחה לתיאום ציפיות וצפי רווחים הכל כמובן לפי המדדים שלנו בשטח,

אבל לפני שנתחיל כדי שיהיה לנו יותר נעים בשיחה,  וגם כדי שאני אוכל לעזור לך בצורה הכי מקצועית שיש,  ולראות שהתחום הזה באמת מתאים לך בוא תספר לי קצת על עצמך יוסי.

*בנית מקרב זה סופר חשוב – יותר קל לבנאדם לקנות ממישהו שהוא מרגיש איתו קשר 

חברי עם נושאים משותפים ואנרגיה חיובית – מישהו שמפרה אותו ונותן לו פידבקים טובים. תחשבו על האם הייתם קונים מאיש מכירות במחיר X או שהייתם קונים מחבר שלכם את אותו המוצר ב2X? רוב האנשים היו קונים מחבר בגלל שהם מרגישים קרובים עליו וסומכים עליו)

 בן כמה אתה?
מאיפה אתה בארץ?
מה אתה עושה בחיים?

במידה ונשוי שואלים לוודא שהוא מקבל את ההחלטות* 

אוקיי ובגלל שאתה נשוי אני רוצה לרגע להבין אשתך מודעת לנושא , התייעצתם על זה שאתה רוצה ללמוד אני מניח נכון?
מעולה ואני מניח  ש
אתה זה שמקבל את ההחלטות הפיננסיות בנוגע לזה נכון?! ​מעולה

סמכותי – מוכר את עצמי ואת הגוף(למה אנחנו):
(לספר קצת על עצמנו לבנות מערכת יחסים – לגרום ללקוח להבין שאנחנו הערך הגבוה יותר בשיחה – לקוח קונה מישהו שהוא שואף להיות ברמה שלו)
אז יוסי לי קוראים XX XX, אני בן 23 מפתח תקווה.
אני כבר 3 שנים בעולם הנדל”ן והמשכנתאות , אני היום יועץ משכנתאות מוסמך וגם ממנף את ההון שלי בעולם הנדל”ן. בנוסף בזכות הידע שלי בעולם הפיננסים אני מחזיק היום בדירה בבעלותי בזכות הידע שרכשתי בלקיחת משכנתא נכונה.
 וכמו שאתה מבין אני חלק מהצוות המקצועי פה במרכז הישראלי לקריירה.
אבל קודם כל לפני שתרשם אלינו בוא תבין מי עומד מולך , על המרכז הישראלי לקריירה שמעת?

(אם הלקוח אומר לא: וואלה ? לא שמעת עלינו אוקי….(טון מופתע) אז בוא אני אספר לך.)

המרכז הישראלי הוא מרכז אקדמי המוכר ע”י משרד החינוך שהכשיר ומכשיר למעלה מ  – 1000 יועצי משכנתאות.

הסיבה לכך היא העובדה שאנחנו גם מרכז מקצועי וגם מרכז יזמי , יש לנו שיתופי פעולה ישירים עם חברות נדל”ן קבלנים ויועצי משכנתאות. שזה הגורם העיקרי לידע הפרקטי שהסטודנטים שלנו מקבלים פה,  בנוסף לכך העובדה שהמרצים שלך הם יועצי משכנתאות מנוסים רת תורמת לתהליך הלמידה.

צריבה:

תגיד יוסי, כדי שאני אקבל הבנה על איפה אתה עומד בסקאלה ושנבצע התאמה, כמה זמן אתה חושב על לקחת תחום שיקדם ויפתח אותך בחיים שתוכל להתפרנס בו ולגדול כמה זמן אתה כבר חושב על זה?

(עשר שניות שתיקה ואז בטון דיבור בתדר של אמפתיה לייצר לו צריבה. גם בקול שלנו להעביר לו את הכאב שלו)

אני יכול לדבר איתך בצורה פתוחה וחברית?
למען האמת יוסי זה חתיכת כאב לב לשמוע שאתה מכיר את התחום כל כך הרבה זמן ועד עכשיו לא עשית את זה בצורה מקצועית. 

אני אומר את זה בתור מישהו שחי את התחום בלי להיכנס לנתונים של מישהו שפועל ומתמיד בתחום, אתה מבין את העובדה שהמצב הכלכלי שלך היה נראה אחרת לגמרי במידה והיית מתחיל להתעסק בתחום לפני X זמן ?

בסדר אבל אני אומר את מהמקום הכי טוב וחברי שיש פשוט כאב לי לשמוע את הפרק זמן הזה אבל בסדר אין מה לבכות על חלב שנשפך נכון?

אני גם בן אדם שמסתכל עם הפנים קדימה ואני מבין ממך שאתה כבר בשל ורוצה היום להיכנס לתחום בצורה מקצועית היום נכון?

 

שאילת שאלות – הוצאת צרכים – כאבים/עונגים:

אגב יוסי מעניין אותי לדעת אתה כבר XX רוצה להתקדם ולהתפתח אבל מה הסיבה שהשארת פרטים דווקא היום ושהיום אתה כן בשל להתחיל ? 
שאלות העמקה שניתן לשאול לאחר מכן:(לפחות 3 שאלות)

  • למה זה חשוב לך?
  • איפה זה תופס אותך ביום יום?
  • תתאר לי איך זה מרגיש?
  • איך זה משפיע עליך ביום יום?
  • מתי זה קפץ לך בראש?
  • איך החיים שלך יראו אם לא תקבל את ההחלטה הזאת ?
  • ואיך החיים שלך יראו אם תקבל את ההחלטה הזאת ותצליח?
  • איך היום יום שלך ימשיך להראות אם לא תשנה את המצב שלך היום?
  • כמה זמן אתה דוחה את ההחלטה הזאת?

2) כמה זמן זה ככה ?
3)
אוקי ומה קרה בזמן הזה עד עכשיו?
4) אוקי ומה קרה שדווקא היום כן החלטת לקבל את ההחלטה?5) אז אני מבין שהיום אתה רוצה לשים לזה סוף נכון? 
6) למה היום אתה רוצה לשים לזה סוף?
7) אוקי אז שנה שנתיים מהיום איפה אתה רוצה לראות את עצמך?

 במידה והשגנו כאבים  ועונגים אמיתיים ולא תשובות רציונליות נוכל להתקדם בשיחה ולא חייב צריבה, כי יש לנו את כל הקלפים ביד, במידה ולא השגנו את מה שרצינו להשיג קודם נצרוב ואז נעשה את זה.

שלב סיכום ושיקוף:

אז יוסי אני אסכם רגע אתה בן XX עובד היום בXX ו   מכאן לחזור על המצב שלו בחיים ועל הכאבים והעונגים שלו ומה הוא רוצה להשיג לשנות. ולסיים בהסכמה (אתה מסכים איתי נכון?)

זה משקף ללקוח את המצב שלו דמיון מודרך חזק!!!

אז יוסי אתה יכול לראות את עצמך היום שם סוף למצב הנוכחי שאתה נמצא בו ובעוד חצי שנה מהיום כבר מסיים את הלימודים בהצלחה , מקבל את הרישיון של יועץ המשכנתאות שלך, מתחיל להבין בפיננסים יוצא לפגישות עם החליפה והתיק צד מרוויח בתור התחלה בין 10-12 אלף.

נתינת וחלוקת הזדמנות ללקוח!!

אגב יוסי אני מניח ששמת לב כמו שראית אתה נמצא גם בתנאים של קמפיין X.
זה תנאים שהמערכת פותחת מספר פעמים בשנה הם אומנם ניתנים למימוש במעמד השיחה  אבל הם סופר אטרקטיביים.
והם נפתחים בגלל העובדה שאנחנו מרכז לימודים שמוכר ועובד עם גופים גדולים כמו עיריות עמותות וגופי מימון מה שנותן לנו את היכולת לאקטב מלגות למי שנמצא מתאים ברמת המערכת

אני רואה ששמת לזה  לב שהשארת את הפרטים אבל ככה או ככה אני אחדד את התנאים האלה שוב בהמשך השיחה שהכל יהיה ברור בסדר יוסי?

 

בדיקת זמינות בדיקת אשראי:

במהלך ההכשרה תצטרך להשקיע בין שעה לשעתיים ביום, כמו שכבר הבנת כסף לא נופל מהשמים כמו שאתה כבר מבין, את הזמן הזה להשקיע יש לך אני מניח נכון?

מעולה

עכשיו חשוב לי להיות איתך גם סופר מקצועי, במהלך ההכשרה שלך אתה תיגש למבחן של התאחדות יועצי המשכנתאות , העלויות הן זניחות כמובן מדובר על שקלים בודדים למבחן עצמו ,אבל בשביל להירשם אתה גם תצטרך אשראי בין לאומי על תעודת הזהות שלך כמובן, אני מניח שאתה עובד עם אחד כזה נכון?

יש לך מדבקה של כסף או של זהב בגב הכרטיס אני מניח נכון? 

מוכר את התחום – למה לי בכלל ללמוד יעוץ משכנתאות:

גם ברמת התחום הבחירה היא מדהימה, העובדה שהתוכנית פונה לשוק הכי מתפתח בעולם נטו בגלל שלא משנה מה יקרה, כולנו גרים בתוך 4 קירות והביקוש בעולם הזה לעולם לא ייגמר. הרי כל בן אדם שקונה בית חייב לקחת משכנתא בסופו של דבר.

זאת בדיוק הסיבה שיש במדינת ישראל 3 מיליון ישראלים שמחזיקים במשכנתא.
שמתוכם 50 אחוז לקחו משכנתא מהיועץ של הבנק מה שגרם להם לקחת משכנתא הפסדית.

אני מניח שאתה מצליח להבין בתור בן אדם אינטליגנט שהרי אין 3 יועצי משכנתאות בישראל נכון?
זאת בדיוק הסיבה שהתחום הזה זכה לתחום הכי נחשק ע”י עיתון דה מרקר וביז פורטל.

יצירת תמונה חזותית בראש:

דרך אגב השארת לנו פרטים על תוכנית המשכנתאות המקיפה “יועצי PRIME” שבעצם נותנת לך ללמוד את עולם הפיננסים  והמשכנתאות  על כל גווניו .
כלומר מצד אחד תעבור הכשרה  באורך של 220  שעות דיגיטליות.
על השקעות, על כסף חכם, ניהול סיכונים פיננסיים , בנקים , חישוב משכנתא , מאקרו כלכלה ועוד. .
כדי שתוכל לבנות ללקוחות שלך את תמהיל המשכנתא המדוייק ביותר או כבר לקחת מינוף לעצמך ולקנות כבר בחצי שנה הקרובה את הנכס הראשון.
עד לכאן יוסי אני מניח שזה משהו שהיית רוצה לעשות נכון?

עכשיו אם נפרק את זה למספרים יוסי , היום יועץ משכנתאות ללא ניסיון לוקח במינימום בין 5000 ל 8000 ש”ח על תיק משכנתא אחד.
עכשיו במהלך ההכשרה אתה תוציא את תעודת היועץ שלך ותהפוך ליועץ משכנתאות מקצועי.

אני מניח יוסי שיש לך במשפחה או חברים שאתה מכיר שיש להם משכנתא נכון?
מן הסתם אתה גר בבניין עם לא מעט לקוחות פוטנציאלים או והבניין או הבית נמצא ברחוב עם המון אנשים שלקחו משכנתא .

אם תשלח עכשיו הודעה למשפחה או למכרים או בשכונה , ממש תשאל חברה מה שלומכם מי שיש לו פה משכנתא ולא לקח יועץ משכנתאות מוזמן לקפוץ לקפה .
עכשיו קבל נתון יוסי , היום על כל 3 אנשים בישראל יש בן אחד שיש שיש לו משכנתא משמע שלפחות יש לך פה 10 לקוחות פוטנציאלים מהאנשים שאתה מכיר.

ובוא נניח רק 2 מהם לקחו את השירות שלך , זה אומר שכבר בתור התחלה גם אם לקחת את המחיר הכי זול בשוק כבר הרווחת את ה10 אלף ש”ח הראשונים שלך.
ויותר מזה כבר במהלך הקורס אנחנו נותנים לך את הכלים לגייס את הלקוחות הראשונים שלך, לדעתך מתוך 10 לקוחות שרוצים לקחת משכנתא והשאירו פרטים , כמה מתוכם לדעתך תסגור?

בוא נלך למקרה של 2 אנשים , עדיין בוורסט קייס סנריאל עשית 10K רק בסיום הקורס שלך וזה לפני שהתחלת לשווק את עצמך לקהל הרחב שכמו שהבנת יש ביקוש מטורף היום.
ממש יוסי תדמיין את זה, באיזה בנק אתה היום?
מעולה אז ממש באפליקציה של הבנק העברה בנקאית עבורך עם הסימן הירוק אה רואה פלוס של 10 אלף ש”ח בעובר ושב , איזה תחושה זה יתן לך לראות דבר כזה יוסי?

**להכניס פה דמיון מודרך חזק, לדבר על הצלצולים באפליקציה של הבנק, לשאול איזה בנק הוא וממש להגיד לו “אתה ממש רואה הטבה למוטב ….. באפליקציה שלך של בנק … ואתה יודע שזה כסף שהרווחת בזכות”****

לאיזה אפיק הכנסה היית רוצה להגיע בסוף ההכשרה?
אגב יש אנשים שעם הכסף הזה משתמשים למשכנתא, חשבון בית , חופשות, לשם מה הולכים לשמש אותך הרווחים לצורך הדוגמא? 

למה דווקא לזה?
(לכוון את השאלת שאלות שוב פעם ע”פ עונג/כאב)

הטמעת רעיון קבלת ההחלטות בשביל וואן שאט:

תראה יוסי חשוב לי להיות איתך כנה ואמיתי אתה גם תלמד להכיר אותי, אני הכי ישיר ואותנטי שיש. עולם המשכנתאות  זה לא רק גן עדן. יש פה את תחום האחריות שלך שאתה חייב לעמוד בו. צריך להשקיע זמן, אנרגיה וכסף בתהליך. 

אני אספר לך משהו אישי, הגורם הכי גדול שבגללו נכנסתי לעולם המשכנתאות 
הוא ספר מדהים שרשם חוקר בריטי בשם ג’ון אסאראף על הבן אדם המצליח. הוא רושם שם המדד להצלחה הוא כושר הביצוע של הבן אדם לקבל החלטות .
זאת אומרת שאדם מצליחן הוא אדם אשר יש לו יכולת קבלת החלטות מהירה שהוא דבק בה לאורך זמן , לעומת אנשים שהם לא מצליחנים שהם אנשים שלא יודעים לקבל החלטות.

לא אשכח את היום הזה, הייתי בבסיס עם מדים ופשוט פתחתי מחשב ובדקתי מה המקצועות בעלי התשואה הכי גבוהה שיש בעולם.
ונדמה לי ש 4 ימים אח”כ כבר התחלתי את תוכנית הלימודים שלי. 

כבר במהלך הקורס עשיתי מחזור משכנתא להורים שלי ללא עלות כמובן ( לגחך ) אבל מפה השאר היסטוריה התחלתי לקבל טלפונים ממשפחה מורחבת וחברים של ההורים “מה שמעתי שחסכת להורים שלך 100K ש”ח?” יש מצב שאתה קופץ להעיף מבט על המשכנתא שלי?” ומפה זה כמו כדור שלג טוב של המלצות.
מעניין אותי לדעת מה דעתך על האמירה הזאת שקבלת החלטות זה מה שמוביל להצלחה אתה מסכים עם זה?
למה אתה מסכים עם זה?

אתה יוסי  מגדיר את עצמך כבן אדם עם כושר ביצוע גבוהה וקבלת החלטות לטובת המטרות שלך ומה שחשוב לך בחיים?
יפה,  בחיים שלך היום אפשר כבר לראות כושר ביצוע גבוהה ויכולת קבלת החלטות?

הסבר מוצר + סגירה:

אגב יוסי ברמת הלימודים מה חשוב לך שיהיה לך ברמת התוכנית מה הפרמטרים והקריטריונים שחשובים לך ?
אוקיי תראה יוסי אז עכשיו אני אסביר לך אך התוכנית ליווי שלנו עובדת זה ומשם נתקדם קדימה לשלב ההרשמה. זה גם יגרום לך עכשיו להבין למה אנחנו כל כך בטוחים בתוצאה שלך בתהליך במידה וכמובן תעמוד בתחום האחריות שלך זה ברור נכון?

תוכנית הליווי שלנו כוללת 3  חלקים שהם בעצם המפתח לאחוזי ההצלחה הגבוהים כל כך שיש לנו בתוכנית.
חלק ראשון זה העובדה שאתה לומד בצורה משולבת את כל עולם הפיננסים והמשכנתאות על כל גווניו
המרכז הישראלי לקריירה הוא המוסד לימודים היחיד בארץ שהקורס שאורך 3 חודשים מכשיר אותך בכל מה שקשור לעולם הנדלן. 
אתה גם מקבל 280 שעות דיגיטליות מוקלטות  שזמינות לך באיזור האישי שאני פותח לך עם שם משתמש וסיסמה.
בנוסף לזה אתה לומד  שיעור בשבוע שקורים בצורה של לייב סטרים, כלומר אתה לומד בשיעור זום בלייב מהמרצים והמדריכים בתוכנית. 
אתה מקבל בהכשרה אחת את כל מה הכלים הנדרשים להצלחה בעולם יעוץ המשכנתאות תבין את עולם הפיננסים , איך לעבוד מחשבון משכנתא , התנהלות מול בנקים , תמהיל משכנתא , מחזור משכנתא ועוד
באופן כזה
שאתה יכול ללמוד את זה איפה שתרצה מתי שתרצה בצורה עצמאית אני מניח שזה חשוב לך נכון?

בנוסף לפורמט האינטראקטיבי הלמידה שלך קורת גם בצורה לייב סטרים, 
אתה מגיע בנוסף לזה לאחר 50% מהקורס אחת לשבוע בזום שם אתה מתכונן למבחן היועצים שלך וכמובן מגיע לפרקטיקה בשטח.וממש מתרגל פתירה של תיק.
בנוסף ללימודים יש לך מעטפת שלמה של ליווי צמוד מהמרצים ברמה של אחד על אחד לכל שאלה ולכל דבר ובנוסף לזה יש לך קהילה שלמה בפייסבוק שהיא בלעדית של התלמידים , מה שנותן לך עוד מימ ד של למידה וקהילה, וכמובן סביבה תומכת.
וכמובן שמעבר ללימודי המשכנתא , אתה לומד איך לשווק את עצמך ולפתוח עסק עצמאי בעולם המשכנתאות. 

הצפת ערך רגשי ומחויבות לסגור לקראת הסגירה:

שוב פעם, חשוב לזכור שאתה מקבל פה את כל התמיכה האפשרית עם אחריות של 3 שנים על כל ההכשרה ויש לך פה מלווים שצועדים איתך יד ביד בכל התהליך כדי שכבר בתחילת התהליך תוכל להתחיל לעבוד כיועץ  ולייצר לעצמך הכנסה כמו שכבר רק מודל עסקי אחד בתוך עולם המשכנתאות  יכול בעבודה של 3 שעות לשלם לך על הדלק בחודש אבל צריך לזכור שהכל יושב על האחריות האישית שלך, ההשקעה שלך בזמן, ההגעה שלך לשיעורים, שיעורי בית ובכללי כושר הביצוע שלך,
כבר הבנו שאתה בחור עם כושר ביצוע וקבלת החלטות גבוהה נכון? 

מדהים, מבחינת כל התוכנית למה הכי התחברת?
יש איזה משהו שהיית רוצה לקבל בנוסף בתוכנית וחסר לך?
אז מבחינת התוכנית זה משהו שהיית רוצה לעשות אני מניח נכון?
מבחינת התחום אני מבין שאתה סגור על התחום נכון?
וברמת הזמן את השעה שעתיים ביום להקדיש יש לך נכון?
מעולה!  אז אתה יכולה להבין שכבר בחודש הראשון אתה מסוגל לייצר בוורסט קייס עמלה של לפחות 5000 ש”ח ובוא נגיד חודשיים מעכשיו 10,000 ש”ח שבתור התחלה תסכים איתי שזה יפה הרי בשנה זה 120,000 ש”ח שזה המון אני מניח שתסכים איתי על זה נכון?

גם מבחינת המחיר כמו שאמרתי לך אתה נמצא בתנאי קמפיין עמותת מפתח ( או ככל דבר שאמרנו לו) 
המחיר של תוכנית ההכשרה היא על עלות של 833 ש”ח לחודש למשך 12 חודשי תשלום. (סה”כ 10,000- לא להגיד מחיר מלא )
(מחיר מינמום 7,980) בזמן המלחמה ניתן לרדת עד 4900 ש”ח

***נכנסים לשלב הסגירה לפני שמגיעים לרגע שלוקחים תעודת זהות ואשראי אנחנו חייבים ליצור רצף הסכמות ארוך לוודא שהכל מובן, רצף הסכמות ארוך יגרום ללקוח להגיד כן בפעם העשירית שנשאל אותו שאלה ונסיים אותה עם נכון. שימו לב ברצף ההסכמות אנחנו מובילים את הלקוח לכדי סגירה לכן השאלות חייבות להיות סגורות וכאלה שמכוונות אותו לכדי הגדרת המוצר ולהבנה שהוא רוצה לצאת לדרך, לא לשאול שאלות פתוחות שיכולות ליצור שיח שלא מקרב אותנו לכדי סגירה.****

*בנוסף יש שישה שיעורי לייב סטרים הכוללים תרגול מעשי עם יועצי משכנתאות שעוזרים לך ממש לעבוד על תיק משכנתאות המטרה של הקורס שבסופו תיהיה לפחות עם תיק אחד ביד ואם תשאל אותי מאיפה אני אביא את התיק הראשון הרי אתה מכיר מישהו אחד לפחות שיש לו משכנתא תציע לו מיחזור אפילו במחיר מצחיק של 3000 ש”ח ואת המיחזור תעשה בלייב עם המרצים שלנו

*מעולה, מבחינת תיאום ציפיות, זה שאתה נמצא בתנאי לייב סטרים שזה בעצם דלת כניסה סופר האטרקטיבית לכניסה לעולם הזה זה גם ברור נכון ?
*מעולה.. * כמו שאמרנו שעה ביום בממוצע מול מחשב אתה רואה את עצמך מקדיש לתהליך נכון ?
*ומן הסתם.. מבחינת כל התכנית ליווי זה משהו שאתה רוצה לעשות נכון  ???

מדהים! אתה תהיה זמין היום לשיחת WELCOME של 5-10 דקות שבה המלווה הטכני האישי שלך יצור איתך קשר כדי שתדברו קצת תכירו ובעצם תקבעו את השיעור הראשון נכון?
מעולה, הטלפון שהמדריך יוצא איתו קשר זה הטלפון שרשום לי פה שנגמר ב… נכון?

מעולה, אני פותח לך את הפורמט האינטראקטיבי עכשיו. אתה נמצא עם הסמארטפון שלך נכון כדי שתוכל לראות אותו?
מעולה, את כרטיסיית הסטודנט אני פותח על השם שלך שרשום לי פה…….. נכון?
מה התעודת זהות? ***לחזור על ה3 ספרות האחרונות כדי ליצור הסכמה נוספת, לסיים ב-נכון?**

מעולה, אמרנו שאתה עובד עם כרטיס מסוג וויזה נכון?
אני מניח שהוא מתחיל ב-4580 נכון(אם הוא אומר מסטרקארד אז מתחיל ב5118)? 
יופי ומה ההמשך? ***לחזור על ה4 ספרות האחרונות כדי ליצור הסכמה נוספת לסיים ב-נכון?**
מה התוקף שלו?
מעולה,
 ומה 3 ספרות בגב הכרטיס?

מעולה, אז בגדול יש פה תהליך הצטרפות תקין .

יוצרים איתך קשר לשיחת בקרה בדקות הקרובות לכן אני צריך שתישאר זמין. כדי לבדוק שהתוכן הגיע אליך ולעשות איתך הדרכה על איך לעבוד איתו 
יש לך גם מוקד שירות לקוחות לכל שאלה, אבל כמובן יש לך את המספר האישי שלי. חשוב לי שתשמור את המספר שלי כל שאלה, אני פה לכל דבר שתצטרך בכל עניין.
והמדריך יוצר איתך קשר במהלך היום לשיחת היכרות וקביעת הדרכה ראשונה (אבל רוב התקשורות שלך היא מול המדריך כמובן שתדע)

התנגדויות

להטמיע לפחות 5 עוגנים לפני היציאה לסגירה

1) היום במדינה אי אפשר לחיות מ 10 -15 בחודש , אנשים עושים את מה שהם ראו שההורים שלהם עושים ובתכלס זה לא מספיק,
(תחום הלימוד) שוק ההון / נדלן /שיווק / הייטק זו לא פריבילגיה בדור שלנו זה חובה ! 

2) אני אגיד לך מה הזווית שלי בהקשר הזה אנשים עושים צעד רק שיש להם חרב על הצוואר , עתיד טוב יותר
 לא מזיז אותנו. קח לדוגמא זוג שהאישה אומרת לגבר חשוב לי 1 2 3 בתאכלס כלום לא משתנה
יום למחרת היא תקום ותלך פתאום פרחים, ארוחות ערב אפילו יעוץ זוגי אבל בחייאת איפה היית עד עכשיו ? 
אנשים מעשנים כל החיים  – מתי יפסיקו אחרי שהרופא יגיד להם שהם חייבים להפסיק 
ואגב בהרבה מקרים זה יהיה כבר מאוחר מדי..
לא שאני כזה גאון גם אצלי (סיפור חוויה אישית- זזתי רק אחרי שהייתי חייב ) 
השאלה איזה חרב יש לך על הצוואר ? 

3) אנשים דוחים דברים במשך שנים בגלל הפחד, והקטע הוא שככל שהזמן עובר נהיה לנו יותר קשה לעשות צעדים 
– בגיל 20 אין שכירות דירה , אין בית לפרנס, אין ילדים  

4) אנשים מחכים שיגיע הזמן הנכון, שיהיה להם פנאי , שיהיה להם כסף בזמן שזה אף פעם לא מגיע 
אם היה להם את הכלים הנכונים הם לא היו במצב הזה – איך זה ישתנה בדיוק ? הם במצב הזה לא סתם

5) אנשים מפחדים לקבל החלטות לגבי החיים שלהם ורוצים שהסביבה תגיד להם מה לעשות בזמן שרוב הסביבה סובלת מאותה בעיה,
הרי אם תשאל אדם מצליח ב (תחום הלימוד) מה נראה לך שהוא יגיד?

6) ההורים/הסביבה שלנו רוצים לשמור עלינו ולכן הרבה פעמים יגידו לנו לא לקפוץ גבוה כדי שגם לא ניפול.
רק שבסוף התפיסה הזו מתאימה למה שהיה לפני 20 שנה , ההורים שלך קנו דירה אחרי 30-40 משכורות 
כמה שנים יקח לך היום כדי להגיע למצב שאתה יכול לקנות בית ? 

7) בפועל גם אם כולם יגידו לך לעשות את זה וחשבת על זה שנתיים זה לא מחייב שתצליח 
הלכת ושאלת בנאדם שהצליח בתחום ובנאדם שלא הצליח – מי מבינהם צודק?

המכירה מתחילה בהתנגדויות!!

בכל טיפול בהתנגדויות כלל ראשון זה להראות לשדר אמפתיה והבנה!! אין אני נגד הלקוח. אסור ליצור מצב של פינג פונג שנראה כאילו אנחנו מנסים לנצח אותו.

 ***”נקודה מעולה יוסי. תראה אני ממש מבין אותך ואת מה שאתה אומר”**

ככל שנראה יותר ללקוח שאנחנו מבינים את מה שהוא אומר ומבינים למה הוא אומר את זה ככה הוא יבין שאנחנו בצד שלו.
אפשר כמובן להשתמש במשפטים כמו :
“זה לא יוצא מהכיס שלי ולא נכנס לכיס שלית אני איתך אחי”
“אני פה בשבילך מה שתחליט אחי אני איתך, אבל…”

נקודה שניה בטיפול בהתנגדויות היא לבודד ולסמן את ההתנגדות. לבין בדיוק מה ההתנגדות ולגרום ללקוח גם לאשר שזה האתגר שלו. 
*רק כדי לראות שאני מבין יוסי, אתה כן מעוניין להיכנס לתחום בתנאים האלה שמניבים לך עמלה של 800 שקלים על על ליד רוכש וכן רוצה לשנות לעצמך את החיים אבל מה שבעצם מקשה עליך זה… נכון?

***
אחרי שבודדנו, ראות שנוגעים בנקודה ועונים על הצורך בצורה שעונה ללקוח על הבעיה ברמה האישית. להקדיש 5 דקות לחזור בקצרה על ההטבות ולהעצים הכל. 
להפוך כל פיל לזבוב
להשתמש במילים שלו בשיחה בקטע שהוא אמר למה הוא רוצה להיכנס לתחום כדרך מכירה.
ליצור רצף הסכמות ולהשתמש שוב בדמיון מודרך.

דברים הכי חשובים:
המוצר מעולה! כשלקוח לא רוכש זה כי אין לו ביטחון. או במוצר(לא בטוח שהוא יצליח במקצוע, לא בטוח שיגיע לליד רוכש רביעי, לא בטוח באמת שהוא יזכה את הקורס וכו’)
או שיצרנו דיסוננס איתו והוא לא מרגיש מספיק ביטחון איתנו. (בן אדם קונה את הבן אדם, אץ הסמכותיות ואת האמון שלנו המתבטא בטונציה, במילים שהשתמשו בהם(חשוב להציג את עצמנו כישות העליונה ולהציג אינטליגנציה) או בחיבור  שלנו איתנו(היינו מזויפים במהלך המכירה, לא הרגיש אותנטיות אלא הרגיש שהייתה פה “שיחת מכירה”)
אחרי שהצגנו את הפתרון. הלקוח בחיים לא יקרא לסגירה גם אם פתרנו את הכל. במידה ונשתוק ל5 שניות. מתוקף חוק השתיקה הלקוח יציג עוד התנגדות ויבקש “לחשוב על זה”

אחרי הצגת הפתרון חשוב ליצור קריאה לסגירה בצורה שונה שתגרור אחריה רצף הסכמות עד לאשראי

לדוגמא:
הכל היה מובן נכון? 
אתה זמין היום בשעה 18 לשיחה של 5 דקות לשיחת WELCOME? / אתה עם המייל פתוח על הסמארטפון כדי שתוכל לראות את המיילים?  וכו’
שאלות שגורמות לו להבין שאנחנו מתחילים בתהליך ההרשמה אבל לא גורמות לו להירתע.
משם צריך להמשיך בשלבים ולחזור על השאלות סגירה של קודם.
אז אמרנו שמס’ טלפון שהמדריך חוזר אליו זה המס הזה נכון?והמייל שיש לי פה …. זה מייל תקין נכון?

יופי, אמרנו שאני פותח את המשתמש על השם שלך נכון יוס…?
יופי ומה התעודות זהות שעליה אני פותח את המשתמש? 
וכן הלאה, המעגל הזה יכול להמשיך מספר פעמים אבל חשוב לראות שאנחנו מגיעים להתנגדות האמיתי כדי שנפתור אותה כמה שיותר מהר. 

הלקוח בסוף נכנע!!!! להיות סבלנים ואמפתים והמשיך את המעגל. לראות שבכל פעם אנחנו משתמשים במילים שונות וממנפים כבר את הנאמר. בסוף הלקוח יקבל את החלטת הקניה. האדם והלקוחות הם מטבעם אנשים דחתניים ותמיד יבקשו “לחשוב על זה”

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת הוא שיש רק 3 סיבות שבגללן הלקוח לא קונה מכם!
1) הוא לא מספיק מאמין במוצר.
2) הוא לא סומך עליכם מספיק.
3) הוא לא סומך על החברה מספיק.

אין עוד סיבות, וזה מה שאנחנו רוצים להשיג במהלך שיחת המכירה, כשהלקוח מעלה התנגדויות ולא רוצה לקנות את המטרה שלכם כאנשי מכירות היא לתת לו עוד ערך עליכם, על המוצר שאתם מוכרים ועל החברה.

לכל התנגדות יש כמה פתרונות … זה מאוד משתנה בין לקוח ללקוח, לא רוצה לסבך אתכם פשוט תנסו את שלושתם ולאט לאט תלמדו מה עובד עם איזה לוקח.

האם רכשת דירה למגורים או השקעה ?

כמה אנשים אתה מכיר סביבך? חברים? דודים? שכנים? מצויין… 
ועכשיו כמה הומלסים אתה מכיר אישית ? (כנראה שכלום) 
זאת אומרת שכל מי שאתה מכיר הוא לקוח פוטנציאלי.
הרי יש לך את החבר שמבין בפלאפונים…ואת החבר שמבין בטיולים לחול שאליו תתקשר לברר על טיסות…

יש לכם בחבר’ה את החבר שמבין בנדל”ן???
אתה מבין שאתה תיהיה החבר הזה בקרוב ?

בסופו של יום כולנו גרים בנדלן קונים בנדלן הולכים בנדלן ועוד…
הרי אין סיכוי שמחר כולם יעברו לגור ברחפות / באוהלים, נכון?אתה מסכים איתי שעוד 2500 שח הכנסה נוספת תעזור לך? 

במה זה יעזור לך שיהיה לך עוד ערוץ שתוכל לייצר דרכו הכנסה נוספת?  
ב 2 דקות הראשונות אנחנו רוצים להבין את המצב היום (לקבל ממנו תשובה )
בשאלה זו אנחנו רוצים להבין לאן הלקוח רוצה להגיע, מה באמת חשוב לו ואיך הכנסה נוספת תעזור ובמה בדיוק.
ברגע שנדוש בנושא ונייצר להם הדמיה של איך החיים שלהם הולכים להראות ונשלב עם נקודות כאב שנאמרו בשאלה הקודמת צריך להיות פה מצב ריגשי בו הליד ממש ירצה לייצר שינוי!   

נהדר, אז (שם פרטי) , חשוב לך לייצר הכנסה נוספת באופן שאתה לא צריך לעבוד יותר מ5-6שעות בשבוע, נכון ?
האם אתה רציני לגבי זה?

פה מגיע השלב הריאלי. לאחר שיצרנו צורך ריגשי, בשאלה זה אנחנו בודקים את הרצינות של הליד.  
פה זה השלב שהוא מוכר לעצמו את המוצר. אם הוא לא רציני נודיע לו שהוא לא מתאים לתוכנית ונבחן כמה הוא נלחם על להתקבל (וזה עוד לפני שהוא יודע את פרטי התוכנית)  במידה והליד מעיד על עצמו כרציני ניקח זאת לשאלות המשך
מעולה, אז אתה מוכן להשקיע כמה שעות בשבוע?

בוא נתחיל עכשיו  

1) מה הסיבה שהשארת לי פרטים מלכתחילה?

2) נכון מאוד! דווקא בגלל שזה לא רלוונטי אתה צריך להקשיב 5 דקות ואני אגיד לך למה, רוב האנשים שאומרים לי “זה לא רלוונטי”, אחרי שאני מציע להם מה שאני הולך להציע לך אלה האנשים הכי מרוצים שעושים איתי הכי הרבה כסף, יש לך 5 דקות? 

במידה ואומר לא
מה יש להפסיד? במקרה הכי גרוע נפרד כידידים, בוא נגיד ואני צודק…
אתה תרוויח הרבה כסף בזמן הקרוב וברחוק, יש לך כמה
דקות?

3) תגיד _____ אתה מאמין בגורל?
(במידה ואומר לא -רק בעצמך אה?)
לא יודע למה, קרא לזה אלוהים כוח עליון אני מרגיש שהגעת אליי מסיבה מסויימת… יכול להיות שיש בך ניצוץ קטן שרוצה לעשות את זה? הכנסה נוספת מהבית?

נכון מאוד! זו לא תקופה טובה בכלל כרגע, כל כך אנשים נפגעים פיננסית, פושטים רגל והמצב במשק הוא לא טוב… והאופציות רק מצטמצמות נכון?

דווקא בגלל שזו לא תקופה טובה זה הזמן להתעורר !
כדי שתגדיל את ההכנסה שלך, כדי שתהיה במקום יותר טוב ותוכל לדאוג למשפחה שלך / אם לא נשוי – כדי שתוכל לבנות את העתיד שלך צריך לפעול, אתה מסכים איתי נכון?

בשביל זה אנחנו כאן, דווקא בתקופה הזו לעזור לך לצמוח גם בתקופה הזו וגם כשהתקופה תחלוף, אז מה אתה אומר, נעשה מהלימון לימונדה?

באיזה מקום היית אם היית מייצר היום עוד 5000 שח בחודש בנוסף למשכורת/חל”ת?
תחשוב איפה היית היום אם היינו מדברים לפני חצי שנה ואז היית מתחיל ללמוד, 
כיום היית מרוויח לפחות 2,000 ₪ נוספים בחודש זה לא משהו שהיה עוזר לך בתקופה כזאת של חוסר וודאות שאתה יודע שיש לך עוד מקור הכנסה?!?! 
גם אז היית אומר לי שאתה לא יכול להשקיע 500 ₪ בחודש על מנת לייצר 2,000 ₪ ?

לחסום את ההתנגדות מראש:

בתחילת השיחה עוד הרבה לפני שאתם מסבירים ממש על התוכנית, אתם צריכים לשאול את הליד האם הוא מוכן להשקיע שעה-שעתיים ביום (למי שאין זמן 3 שעות בשבוע מספיק) בשבוע כדי לייצר הכנסה נוספת. במידה והליד נותן תשובה חיובית כמו “בטח, ואפילו יותר” אז אפשר להתקדם בשיחה וברגע זה ניטרלתם את השקר של אין לי זמן לתוכנית וכדומה. 

ככה במידה והלקוח אומר בסוף “אין לי זמן” …

מה הכוונה (שם לקוח) ? בתחילת השיחה אמרת שיש לך X שעות שאתה יכול להשקיע בשבוע לא? (מה כבר ששכחת?)

במידה והתשובה שלילית:
בדיוק בגלל זה פנית אליי, כי אתה רוצה לנצל את הזמן שלך טוב יותר ולייצר הכנסה נוספת, ואם אתה אומר לי עכשיו שאין לך זמן זו בעיה חמורה, בינינו, אם פנית אליי כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב שלך היום נכון?

היית רוצה להרוויח יותר נכון?
צריך להשקיע זמן בעצמך כדי לייצר עוד הכנסה לא?

אז אתה מוכן להשקיע X שעות כדי להיות במקום הזה?

(שם לקוח) תן לי לשאול אותך שאלה, במידה והקורס עכשיו הייתה בחינם, היית נרשם עכשיו ? לוקח ?

במידה ואומר לא:
אז האתגר האמיתי שלנו כאן הוא לא המחיר, מה באמת מונע ממך להתקדם כרגע?

במידה ואומר כן:
מעולה אז שנינו יודעים עכשיו 100% שאתה רוצה את הקורס!
אנחנו מדברים פה על זה שתייצר הכנסה נוספת כמו שכר סגרנו על זה שאתה רוצה.

(שם לקוח) משנה לך מה אתה משלם או מה יוצא לך מזה?

במידה ואומר משנה לי “מה אני משלם”:
אז אנחנו בבעיה, אנחנו מחפשים פה אנשים שרוצים להצליח, כאלה שחושבים מה יוצא להם מההשקעה, אתה רוצה לייצר הכנסה נוספת כמו שאמרת לי נכון? (לשחק על קורונה ותקופת המלחמה)

במידה ואומר מה יוצא לי מזה:
מעולה, זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים פה !

מה יש לך להפסיד? מספיק שתיישם את ההכשרה ותקבע רק  ארבע פגישות בשבוע ולא תשקיע כל כך… אז אולי לא תעשה עכשיו מלא כסף, עוד הכנסה נוספת אפילו של כמה מאות שקלים
2000 ₪ – 2500 ₪ בחודש בנוסף להיום בהשקעה של 12-18 שעות חודשיות שווה הרבה יותר מזה נכון ?

תחשוב איפה היית היום אם היינו מדברים לפני חצי שנה ואז היית מתחיל ללמוד, כיום היית מרוויח לפחות לפחות לפחות 2000 ₪ נוספים בחודש זה לא משהו שהיה עוזר לך בתקופה כזאת של חוסר וודאות שאתה יודע שיש לך עוד מקור הכנסה?!?! 

גם אז היית אומר לי שאתה לא יכול להשקיע 800 ₪ בחודש על מנת לייצר 2000 ₪ ?

ה 800 ₪ בחודש האלה הם גם לא המטרה, אנחנו לא נתעשר מזה, ואתה לא תקרוס בגלל זה נכון ? זה לא יהרוג אותך נכון ? אין מה להפסיד, מקסימום נצליח ונרוויח.

אבל בוא נגיד ואני צודק, ואתה רציני כמו שנראה לי שאתה, ותשקיע את הזמן הזה
תכלס תגיד לי את האמת אתה הולך להשקיע את הזמן?
יופי אז במקרה הזה אתה תייצר הכנסה נוספת או עיקרית כמו שאתה רוצה ושנינו יודעים שזה שווה הרבה יותר מ 800 ₪ בחודש, נכון?
יופי. בוא נתקדם.

אפשר לחסום את ההתנגדות מראש ולשאול לפני שמדברים על המוצר שיחת המכירה:

תגיד לי רגע ____, בוא נניח שבסיום השיחה הזו, אתה אוהב את הרעיון ממש, אתה סגור על זה ואתה רוצה להרשם לקורס ואתה מאמין ב100% שתעשה כסף מהתחום, זו החלטה שאתה יכול לקבל לבד או שאתה צריך אישור מאשתך?

 (במידה ואומר שצריך אישור חבל על הזמן שלנו להגיד לו קודם לבקש אישור ואז לחזור אליו, לא לבזבז זמן ואנרגיה על אנשים שצריך להתאמץ יותר מדי כדי לסגור אותם, יהיו כאלה שבאמת צריכים ורוצים *ולא צריכים אישור מהאישה שלהם)

מעולה ! מה הסיבה שאתה צריך להתייעץ איתה ?
אתה חושב שהיא תהיה בעד הרעיון ?

במידה ואומר כן:
אז האתגר שלנו כאן הוא לא היייעוץ עם האישה כי אתה אומר בעצמך שהיא תתמוך, מה חסר לך כרגע?

במידה ואומר לא:

תן לי לשאול שאלה… אתה בעצמך מאמין שהקורס יעזור לך לייצר עוד הכנסה נוספת שאמרת לי שאתה חייב? 

אם לא מאמין:
לחזור אחורה ולהסביר על אל הנכס ועל עולם הנדל”ן לשלוח אותו להכנס לאתר הראשי של אל הנכס לחייג למספר שמופיע שם ולשאול אם אני מנהל/ת תחום.

מאמין:
יפה, וכמו שאמרת לי כרגע במצב הנוכחי אתה צריך את ההכנסה הזו נכון?
אתה רוצה שנעזור לך להגיע למטרות שלך נכון?
אז בוא נתקדם ואני מבטיח לך שגם אשתך תתרשם.

תגיד (שם לקוח), אני חייב לשאול אותך שאלה… כשאתה קונה במבה וקולה בקיוסק אתה מתייעץ עם אישתך?

יפה, במבה וקולה זה בערך 15 שקל היום ? 450 ₪ בחודש, אז אתה לא באמת צריך להתייעץ איתה… נניח וזה אמיתי, ואתה מייצר הכנסה נוספת בשביל הבית כל חודש. גם אתה וגם היא תשמחו שיהיו לך את הכלים והידע ליצר הכנסה נוספת / עיקרית, נכון?

1. נכון מאוד ! אתה צריך לחשוב והרבה, השאלה האמיתית היא:

אם לא חשבת על זה עד עכשיו, עוד אחרי שהשארת פרטים כנראה אתה צריך עזרה, לא?
אם השארת את הפרטים שלך… אחרי כל השיחה הזו, אני לא צריך לשכנע אותך, אתה כבר משוכנע.
אתה רוצה את מה שאנחנו מספקים, כמו שאמרת לי אתה רוצה לייצר עוד הכנסה נכון?

בוא נחשוב על זה רגע…. מה יקרה במקרה הכי גרוע?

מה יש לך להפסיד? מספיק שתיישם אחד מהערכים שתקבל בקורס ואתה תחזיר הרבה יותר מזה – אז להפסיד בטוח לא תפסיד.

ה X שקלים האלה בחודש האלה הם גם לא המטרה, אנחנו לא נתעשר מזה, אתה לא תקרוס בגלל זה נכון? אין מה להפסיד, מקסימום נצליח ונרוויח.

אבל בוא נגיד ואני צודק, ואתה תייצר הכנסה נוספת יפה שווה הרבה יותר מ X שקלים בחודש מסכים איתי נכון?
יופי. בוא נתקדם.

 

2. אני שומע מה אתה אומר, תן לי לשאול אותך שאלה:
מה אתה חושב על הרעיון ? אתה אוהב את הרעיון ?

בפן המקצועי זה מה שחיפשת ?

במידה ואומר לא:
– אמרת מקודם שאתה רוצה לייצר עוד הכנסה לא?
– יפה, ואתה מבין שאפשר לייצר הכנסה מעולם הנדלן נכון?
– מעולה, וכמו שאמרת לי, אתה בעצמך רוצה לייצר הכנסה מעולם הנדל”ן ולהצטרף לכל הסוכנים שהיום מרוויחים הרבה כסף מהתחום נכון?
– מעולה, אז אתה רוצה לייצר הכנסה נוספת או עיקרית, אמת?
– מדהים, וזו המציאות, אתה השארת את הפרטים שלך – אצלי, נכון?

וממשיך : / אם אומר כן:

יפה, אז מה שאני אומר זה דבר כזה… בוא תצטרף אליי עכשיו, לא מחר, לא עוד שבוע, לא עוד חודש, לא עוד שנה, עכשיו. אני מלווה אותך בתהליך יד ביד וכשאנחנו מצליחים אני מבקש ממך דבר אחד. אתה מזמין אותי לארוחת בוקר ומזמין אותי לארוחת בוקר, סגור?

במידה ואומר כן:
לסגור

במידה ואומר לא:
תראה (שם לקוח), כשאתה אומר לי שאתה רוצה לחשוב על זה, אני מניח שאתה באמת רוצה לחשוב ברצינות ואתה לא אומר לי את זה סתם כדי להוריד אותי מהקו נכון? מעולה, אז מה ההתלבטות שלך כרגע (שם לקוח) ?

3. אני שומע מה אתה אומר… (שם לקוח) תן לי לשאול אותך שאלה, תענה לי בכנות בסדר?

בוא נגיד והיינו מכירים 5 שנים, עשית אצלי הכשרה נקלטת בחברה , אתה מייצר הכנסה מאוד יפה, אלפי שקלים בחודש, אני עושה את המקסימום שלי בשבילך ואתה מבסוט! 

סביר להניח שלא היית אומר לי שאתה רוצה לחשוב על זה, היית אומר לי יאללה (השם שלכם) למה אנחנו מחכים תכניס אותי כבר לעניינים, אני צודק?

יפה, עכשיו.. אני מבין אותך, אנחנו עדיין לא מכירים מספיק ויכול להיות שזה העניין, נכון?

הבנתי, תן לי רגע להציג את עצמי מחדש.

קוראים לי _____, אני חי את העולם הזה 24/7 ב-X שנים האחרונות כאן במכללה, וכן, המטרה שלי היא לרשום כמה שיותר אנשים לקורס ואני מתגאה בזה, אני מתגאה בזה שאני רושם אנשים שאני יודע שאני יכול לעזור להם, ורואה אותם מתקדמים בחיים.

אבל מעבר לזה אני תמיד שם את הצרכים של התלמידים שלי במקום הראשון!

אתה יודע מה זה אומר? 
– שאני אעשה את המיליון אחוז שלי שאתה תצליח! אני יד ביד איתך לאורך כל התהליך, אם צריך לשלוח לך כל ערב הודעה שתשב על המחשב ותשקיע אני אעשה את זה, כי חשוב לי שתצליח! 

– אם צריך אני אדבר עם הסוכנים הכי טובים שיש לנו בתוכנית שיעזרו לך בכל מה שצריך כמו שהם עזרו ל מעל 2,800 סטודנטים שעברו אצלנו בשנתיים האחרונות.

– המטרה שלנו זה הלונג ראן. אין לי מטרה שתעשה את הקורס ולא תייצר ממנו הכנסה, המטרה שלי היא שתשתלב איתנו בסוף ההכשרה כסוכן נדל”ן אצלנו ברשת , זה יקרה רק אם תהיה מרוצה אתה מסכים איתי?

– מעולה, והמטרה היותר גדולה היא שתביא לפה את החברים שלך שיעשו את ההכשרה, זה יקרה רק שתצליח ותהיה מרוצה, מסכים איתי?
יפה אז בוא תעשה את הצעד ונצא לדרך. 

אתה יודע מה, מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות?

בוא נגיד ואני טועה
.. אתה לא תשב כל יום שעה שעתיים ותעבוד, תצא פעמיים בשבוע שעה  כל פעם.. ולא תייצר הכנסה של 6,000 שח בחודש… תייצר סך הכל הכנסה קטנה של 2000 שח בחודש, מסכים איתי שזה יפה
נכון? 

להפסיד אין לך מה להפסיד ה X שקלים בחודש האלה לא יעשו אותנו עשירים ולא יהרגו אותך נכון? אתה תשאר בחיים ותשמח להרוויח עוד “קצת” כסף בחודש, אמת ?

מעולה, אבל בוא נגיד ואני צודק!
ואני בטוח במיליון אחוז שאני צודק, תאר לעצמך את הסיטואציה, אתה יוצא לארבע פגישות בשבוע שכל אחת לוקחת שעה, אנחנו איתך יד ביד ונכנס לך עוד כמה אלפי שקלים בחודש לחשבון בנק בנוסף למה שאתה מרוויח כרגע, איך זה
מרגיש!?

– יפה, עכשיו, זה לא יהפוך אותך לעשיר פתאום, לא יהפוך אותך לעשיר, לא יהפוך אותך לעני נכון?
– מה שזה כן יעשה, זה ישאיר חותמת, הכנסה יפה לבנק שלך ודרך רווחית ביחד נכון?
– ובמקרה הכי גרוע תייצר עוד כמה שקלים נוספים למשכורת שלך אבל אם אני צודק.. אתה גם מזמין אותי לארוחת בוקר, סגור?

משרדי נדל"ן

כלל ארצי:
הפניות למשרדים מכל הארץ
בשיתוף פעולה עם רשת – We Share (רשת למשרדי נדל”ן פרטיים)

מרכז:
תל אביב – רימקס
רמת גן – רימקס
סביון – אל הנכס
קריית אונו – אל הנכס
פתח תקווה – nexthouse
פתח תקווה – אינפיניטי
ראשון לציון – קרויזמן לביא
ראשון לציון – חמישה יועצי נדל”ן

דרום:
באר-שבע – רימקס
אילת – אל-הנכס
אשדוד -רימקס

שפלה:
רמלה – רימקס
באר יעקב – רימקס
יבנה – רימקס
גן יבנה – רימקס

צפון:
כרמיאל – אנגלו סקסון
חיפה – רימקס
קריית אליעזר – רימקס
נשר – רימקס
טירת הכרמל – רימקס
עפולה – פאי נכסים

ירושלים:
COMPASS

דרכי תשלום

העברה בנקאית
 מוטב / שם החשבון: המרכז הישראלי לקריירה
 בנק:  בנק לאומי לישראל (10)
מספר סניף: 934
מספר חשבון: 1860071

מסגרת אשראי/ כרטיס דיירקט

מימון PAYMENT:

  • אתר פיימנט
  • הו”ק בנקאי 6 עד 24 תשלומים
    (לשים לב!! יש עמלה ככל שמתווספים חודשים לפריסת התשלומים)
  • מגיל 23 ומעלה
  • למלא כשהלקוח על הקו.
  • דורש רקע נקי: אין חובות, עיקולי חשבון וכיוב’
  •  שני אישורים ב-SMS של הלקוח/ה, תמונה של ת.ז, תמונה של גב תעודת הזהות ו/או ספח

 מימון באמצעות מקסימוס

  • אתר מקסימוס
  • הו”ק אשראי – עד 6 תשלומים במיקרים חריגים 9.
    (לשים לב!! יש עמלה ככל שמתווספים חודשים לפריסת התשלומים)
  • מגיל 21 ומעלה
  • למלא כשהלקוח על הקו.
  • דורש רקע נקי: אין חובות, עיקולי חשבון וכיוב’
  •  שני אישורים ב-SMS של הלקוח/ה, תמונה של ת.ז, תמונה של גב תעודת הזהות ו/או ספח.

 הו”ק אשראי V-Check

  • אתר V-Check
  • הו”ק אשראי – עד 6 תשלומים במיקרים חריגים 9.

קישורים שימושיים

מערכת CRM 
פתיחת קורס לנרשמים
שליחת הסכם ב – whatsapp

שירות ותמיכה:
טלפון לשיחות: 
הודעות וואצטאפ: 

תסריט שיחה QA

שלום (שם הלקוח) מה שלומך ? 

קודם כל נעים מאוד מדבר איתך (שם הנציג) מהמרכז הישראלי לקריירה ואני רואה שאתה רוצה להכנס איתנו לעולם ההיטק נכון? 
(שם הלקוח)ברוך הבא אתה מגיע אלינו עם ניסיון בתחום שממש עכשיו מתחיל צעדים ראשונים קופץ למים ? 
אוקי (שם הלקוח) בגלל שהמסלול כאן הוא לא רק לימודים וכולל גם סטאז ועזרה בהשמה בסוף המסלול 

אשמח לשמוע בכמה מילים רק מאיזה רקע אתה מגיע אלינו ?  
במה אתה עוסק היום ?
באיזה תפקיד ? מה בעצם אתה עושה ? כמה שנים אתה כבר עושה את זה ? 
אוקי ומה מביא אותך אלינו מה מפריע לך במקום שאתה נמצא בו היום מה היית רוצה לשנות  ? 
למה זה חשוב לך  ?  

מבוגרים
(שם הלקוח)
מה קרה שהחלטת להיכנס לזה בשלב הזה של החיים ? 
תסכים איתי שכבר ידעת שיש כסף בהייטק ואני לא אחדש לך את זה עכשיו בשיחה  
מה קרה עכשיו התעוררת החלטת לקפוץ למים ? 

צעירים עד גיל 22
חייב לשאול מה מביא אותך כבר בשלב הזה של החיים לעולם ההיטק ? 
מה מאכילים אותך בבית שכבר בשלב הזה אתה הולך על הכסף הגדול אה? 
ההורים שלך יזמים או שזה בא ממך? תגיד איך קרה שהתבגרת מוקדם אה? רוב החברה בגיל שלך 
מסתכלים על מועדפת בכלל אני מקווה שאתה מבין מאיפה השאלה שלי 
סתם מסקרנות מה הויז’ן שלך לגבי העתיד? איך אתה רואה את החיים שלך עוד 4-5 שנים מהיום ? 
עד איזה גיל אתה כבר עם דירה ?  (אם לא אומר תשובה להתייחס לזה – אתה אפילו מפחד להגיד אה ?!)

חרב על הצוואר 

אני אגיד לך מה הזווית שלי בהקשר הזה כולנו כבני אדם עושים בדרכ שינוי רק שאנחנו באמת חייבים , 
עתיד טוב יותר לא באמת מזיז אותנו מהכיסא לצערי. קח לדוגמא זוג שהאישה אומרת לגבר חשוב לי 1 2 3 
בתאכלס כלום לא משתנה יום למחרת היא תקום ותלך … ופתאום פרחים, ארוחות ערב אפילו יעוץ זוגי אבל בחייאת איפה היית עד עכשיו ? 

אנשים מעשנים כל החיים  – מתי יפסיקו אחרי שהרופא יגיד להם שהם חייבים להפסיק ..ואגב בהרבה מקרים זה יהיה כבר מאוחר מדי..
לא שאני כזה גאון גם אצלי (סיפור חוויה אישית- זזתי רק אחרי שהייתי חייב ) 
השאלה איזה חרב יש לך על הצוואר ? 

לשכנע את הסביבה

ותגיד (שם הלקוח) במידה ועכשיו נרשמת להכשרה שלנו ובאת הביתה וההורים/הסביבה/אשתך אומרים לך
“מה נכנסת להייטק זה גדול עליך אתה לא תצליח ” מה אתה אומר להם ? 

תאום ציפיות והתנגדויות

אז (שם הלקוח)במידה ובשיחה הזו קיבלת פרטים ואתה מבין שזה משהו שאתה יכול להצליח בו והכל נראה לך אתה מוכן לקפוץ איתי למים עכשיו בסוף השיחה ? 
שמנו בגד ים ?אנחנו מוכנים לשינוי הזה מנטלית ?  

לקוח – “אני רוצה לחשוב / לבדוק אם זה מתאים לי”

קודם כל בכיף אבל סתם מסקרנות למה הכוונה “אם זה מתאים לך” ? אם הכוונה שאתה רוצה שדברים יבואו לך בקלות אז מראש אני אגיד לך שזה לא קורה…
אתה לא שם כאן חולצה, בסוף אם זה משהו שיכול לקדם ולפתח אותך אתה מוכן לעשות מה שצריך? 
ותסכים איתי שסיפוק בדרך כלל מגיע אחרי התמודדות עם קושי
אתה רואה אופציה שאתה תעשה תפקיד שאתה אוהב תרוויח כסף טוב ואתה תגיד לזה “לא זה לא מתאים לי ? ” 

לקוח : “כן אבל אתה לא יכול להבטיח את זה…”

בדיוק בשביל זה אתה בא ללמוד, נכון ?
כדי לעשות את השינוי הזה בצורה הכי בטוחה שיש? 
אם לא נעשה כלום הרי בטוח לא נצליח אז כן יש לך הזדמנות להצליח , אתה בגזרה שלך .
מוכן לעשות את מה שצריך ? כבר הגעת לשלב שאת באמת מוכן לעשות שינוי או שאתה מחכה לקום בוקר אחד ואז תדע את התשובה אה ? 

לקוח – “רוצה לבדוק עוד דברים”

קודם כל בכיף אבל סתם מסקרנות כמה זמן אתה נמצא במקום הזה שאתה רוצה להתפתח ולעשות שינוי ?
מעל חודש – (פרק הזמן שאמר) זה כבר הרבה זמן ללכת עם המחשבה הזאת בראש 
אני מניח שכל האפשרויות האלה שזה סה”כ דבר חיובי יכול גם להיות לפעמים מאוד לבלבל אה..
תראה (שם הלקוח) בסוף הזמן עובר בין אם תעשה משהו ובין אם לא תסכים איתי …
והתשובה הזו לא תבוא בדרך כלל מזה שאתה יושב בבית ורואה נטפליקס…
חלק מהעניין בחיים זה לעשות צעדים קדימה, חלקם יהיו נכונים וחלקם לא !
זה עדיין עדיף מאשר להישאר במקום תסכים איתי ? בסוף אתה רוצה להיות מסוג האנשים שלוקחים החלטות 

והולכים קדימה ולא מאלו שכל החיים יושבים על הגדר ואומרים לעצמם אם ככה ואם ככה נכון ? 
(שם הלקוח) ממה שסיפרת נשמע ששינוי כזה בחיים זה משהו שיוכל לקדם אותך ברמה המיידית נכון ?  

אתה רואה אופציה שאתה תעשה שינוי תרוויח פרנסה טובה ואתה תגיד לזה “לא זה לא מתאים לי ? ” 

לקוח: “כן אבל אתה לא יכול להבטיח את זה…”

ברור שכלום לא בטוח אבל בשביל זה אתה בא ללמוד נכון ? מה עדיף לוותר ? 

לקוח – “לא כרגע, אולי בעוד כמה חודשים”

קודם כל בכיף מה קורה בעוד כמה חודשים יש איזה משהו ספציפי או שפשוט בעתיד זה נראה קל יותר חח ? 
שואל כי הרבה פעמים אנחנו דוחים דברים שעושים לנו לא נעים בזמן שככל שהזמן עובר זה נהיה יותר קשה ..
בת זוג , שכירות  , משכנתא , ילדים ..השאלה אם הגעת לשלב שאתה באמת מוכן להתמודד עם זה ? 
כבר הגעת לשלב שאת באמת מוכן לעשות שינוי או שאתה מחכה לקום בוקר אחד וזה יקרה לבד אה ? 
כן – מעולה ומבחינת תשלום על ההכשרה, אנחנו מדברים כאן על אזור של 20,000 איך חשבנו לשלם את זה ? 
שמנו קצת כסף בצד ?  חסכנו ? 

לקוח – “אין לי כסף”

אז סתם מסקרנות איך חשבנו לשלם על ההכשרה ?  בחיוכים ? 
תראה הכל שאלה של כח רצון אני אשתף אותך שאני נכנסתי לעולם ההייטק לקחתי הלוואה,
מה עדיף להמשיך באותו מצב ולחכות שיום אחד נקום עשירים נקבל שיחה מהראלה ? 
מה שכן כיוון שאשכרה לא היה לי את הכסף הזה אני השקעתי בלימודים פי שלוש מכל מי שלמד איתי 
ובמקום לפחד ממה שהולך לקרות אני אשכרה השפעתי על זה , מבין למה אני מתכוון ? 
משהו נוסף שאני מוכן לנסות ולבדוק איתך כיוון שאנחנו מוכרים ע”י משרד החינוך 
יש לי כאן אפשרות להגיש עבורך בקשה לסבסוד הלימודים …למרות שאני רואה שאתה בן 28 …
ועקרונית הסבסוד מגיע לגילאי 30+ בתנאים מסויימים …השאלה אם בשיחה הזו פתרנו את הנושא הכלכלי
ואני מצליח להביא אותך
להשקעה כספית של בין 10,000-12,000  זה משהו שאתה יכול לעמוד בו ?
באיזה סכום חודשי אתה תוכל
לעמוד ? אתה עובד עם אשראי מן הסתם נכון ? תראה אם יש לך מאחורה תמונה של נשר או של כדור הארץ ?
הספרות על הכרטיס בולטות או שהם מודפסות ? טוב תזכיר לי תכף נגיש בקשה רק חשוב לי שכל יתר הדברים יהיו סגורים לפני 

 העמקה והתאמה

(שם הלקוח) כיוון שהמסלול כאן כולל סטאז והכנה לראיונות עבודה ולמעשה מסתיים בדמי השמה שאנחנו מן הסתם שואפים לקבל עבור ההשמה שלך ואני לא מתבייש להגיד לך את זה , ההפך הוא הנכון, יש כאן אינטרס משותף שתצליח , מה מביא אותך לעולם ההיטק למה בכלל מעניין אותך ללמוד את התחום ? 
איך היית רוצה להביא את עצמך לידי ביטוי בעולם הזה? 

**אם לא מבין את השאלה או שואל מהן האפשרויות**
בלבצע תפקיד עם חשיבות גדולה יותר
בלהביא את הזווית הייחודית שלך 
בעבודה מול ממשקים ומול צוותי הפיתוח השונים 
אוקי ומבחינת הכנסה חודשית כמה למעשה הבית צריך להביא בחודש ? 
לאיזה מספרים אתה שואף מעצמך בסיום ההכשרה כאן ?

סכום מעל 10,000  – מעולה קודם כל אני מבסוט עליך , לפעמים אנשים אומרים לי 7-8 ואני אומר להם בשיא הכנות שלא צריך לעבור הכשרה בכמעט 20 אלף ₪ כדי להרוויח סכום שמציעים אותו בשוק גם בלי הכשרה , תכף אני אתן לך מספרים אנחנו מדברים על שכר התחלתי בין 10-13 במהלך השנה הראשונה שלך ומשם זה עולה ככל שהוותק שלך עולה ככה שלדוגמא עם וותק של X שנים כמו שיש לך שם היית מרוויח שכר משוער של  XXXXX-YYYYYY

סכום נמוך מ 10,000  – אני שם רגע את העובדה שהכנסה כזו אומרת שאנחנו נרוויח פחות על ההשמה שלך ואני מחפש לקחת איתי לכאן אנשים קצת יותר רעבים ולקחת שכר התחלתי של 10-13 אלף שח בחודש ומשם זה עולה ככל שהוותק שלך עולה ככה שלדוגמא עם וותק של X שנים כמו שיש לך שם היית מרוויח שכר משוער של XXXXX-YYYYYY

 אבל הכי אמיתי אם זה מה שאתה מחפש לא יודע כמה טעם יש לך לשלם כמעט 10 אלף שח על הכשרה כאשר יש עבודות בשוק שמציעות שכר כזה בלי הכשרה  

דמיון מודרך

(שם הלקוח) מבחינת לוח זמנים איך נראה הסדר יום שלך ?
אנחנו צריכים סדר גודל של 4-5 שעות בשבוע .
רובנו נהיה מוכנים להשקיע זמן ומה שנקרא נקבל מוטבציה אחרי שנראה בזה כסף נכון ?
וזה הקטע אתה מבין שזה למעשה הפוך ובשלב הראשון אתה תשקיע זמן ועדיין לא תראה מזה כסף נכון?
אגב כאן נמדדים אנשים  , כי כשקל לנו זה לא חוכמה להמשיך השאלה היא כמה חזק אתה להתמיד לפני שההצלחה באה,
בסוף תסכים איתי החיים זה משחק של התמדה נכון ?
אתה תראה את כל הטייקונים שנפלו וקמו נפלו קמו נפלו קמו ובסוף תסכים איתי שהכל זה רק התמדה

מי אנחנו ?

אנחנו נקראים המרכז הישראלי לקריירה אנחנו מרכז לימוד אקדמי שמוכר ע”י משרד החינוך.
הכשרנו כבר מעל 1000 הייטקיסטים תפקידים זוטרים ובכירים כאחד , להבדיל מכל המכללות בשוק שמציעות רק לימודים אצלנו עיקר הפרנסה היא דווקא ממה שקורה לאחר הלימודים 

הכשרה מקצועית בבדיקת תוכנה ידנית + אוטומטית-

מתווה ההכשרה הוא לימודים + סטאז’ ואנחנו מתחייבים ללוות אותך למשך 3 שנים. למעשה אנחנו מאפשרים לך תוך כדי הלימודים לצבור ניסיון פרקטי ולא רק תעודת סיום לימודים,  כמו שאתה בטח כבר יודע היום רק תעודה לא מספיקה המעסיקים היום מחפשים ניסיון נכון ?

מעולה מה שאומר שכל עוד אתה משקיע את ה-4 שעות בשבוע ועושה את מה שנדרש ממך אתה מתחיל לצבור ניסיון ולמעשה אנחנו נגיש אותך למשרות רלוונטיות בתחום בדיוק בעוד 6/8 חודשים מהיום … למעשה הסיבה שיש לנו אחוזי הצלחה גבוהים עם הבוגרים שלנו היא שהתהליך בנוי ב3 שלבים
שלב ראשון – ההכשרה עצמה
שלב שני – סטאז – תסכים איתי שהיום אנשים יוצאים לשוק עם תעודה מגיעים לראיון ,
מה יגידו להם המעסיקים צריך ניסיון נכון ?
והיופי שכאן אתה צובר ניסיון פרקטי כבר במהלך ההכשרה
שלב שלישי – יצאנו לעולם האמיתי – הכנה לראיונות עבודה , עבודה מול חברות ההשמה 

מסלול ההכשרה 

ראשית כל מבחינת הרף הלימודי מי שמוביל אצלנו את התחום הוא משה אונגר – מנהל מערך הQA של חברת אמזון ישראל וכיוון שההכשרה נבנתה מתוך מה שבאמת השוק צריך ההכשרה שאתה עובר כאן היא גם אוטומטית וגם ידנית .
עכשיו היתרון היחסי הכי גדול של המסלול הוא שבגלל שאתה צובר ניסון מעשי תוך כדי הלימודים יש לך יתרון משמעותי עצום מול כל אדם אחר שיוצא איתך לשוק וזו גם הסיבה שחברות ההשמה רוצות את הבוגרים שלנו בהקשר הזה 

נתונים על הביקוש בתחום 

קצת נתונים לפי חדשות N12 בשנה האחרונה 2022 ההייטק הישראלי זינק מעל כל יתר השוק … גידול של 136% בהיקף הגיוסים ואם אתה עוקב אחרי הקצב המטורף של פיתוח האפליקציות בשנה האחרונה אז אתה יכול להבין שהביקוש לתפקיד הזה רק הולך לצמוח..
אני מניח שאתה רואה לאן העולם הולך 

תשכנע אותנו

(שם הלקוח) אני אשמח שתתן לי דוגמא למטרה שהיית חשובה לך והצלחת להשיג, זה יכול להיות בכל דבר .. לא בהכרח בקטע עסקי אבל כן משהו שהצריך  ממך יכולת התמדה והתמודדות עם משהו שלא בא בקלות ,  יכול לתת לי דוגמא למשהו כזה ?
היה מישהו שסיפר לי אפילו על תהליך ירידה במשקל מה שבא לך 

 אין לי משהו כזה – מה אני בטוח שהיה משהו שרצית בחיים והצלחת להשיג נכון ?
מעולה אז קח רגע ותחשוב הכל בסדר אני איתך
אחרי קבלת דוגמא ראויה  -> ואוו.. ומה גרם להצליח בזה? ואיך זה גרם לך להרגיש אחרי שהצלחת?
ואגב תחשוב שאם היית כמו רוב האנשים והיית מוותר לעצמך כי קשה איזה פספוס אדיר זה היה ?
וזה הקטע צריך ללכת למקומות שעושים לנו חשק לעצור וגורמים לנו להרגיש פחד.
הפחד הוא תוצאה של הכלים שיש ברשותנו להתמודדות כרגע עם המציאות .
תשנה את הכלים ותבוא עם ידע תסכים איתי שהפחד ישחק תפקיד פחות חשוב נכון ?

הכנה לסגירה : 

אז (שם הלקוח) חושב שזה תחום שתוכל להצליח בו אם אתה תקבל הכוונה נכונה ?

העלאת מנהל
מעולה אז (שם הלקוח) במידה וזה משהו שאנחנו סגורים על הכיוון אני אעלה את מנהל התחום הוא ישאל אותך כמה שאלות ומשם נתקדם להרשמה בסדר ?
העברת האמון למנהל :
(שם הלקוח) הוא בדיוק סיים פגישה אז עוד רגע הוא יצטרף אלינו
כדי שתכיר (שם המנהל) כבר עם 9 שנים ניסיון בעולם ההשמה וברמה האישית הוא גם מי שהכניס אותי לעולם הזה ויש מאחוריו המון המון ידע וניסיון אז ממש כל רגע הוא יתקשר בממתינה

סגירה לבד (בלי להעלות מנהל)
מדהים אז (שם הלקוח) כמו שאמרתי לך מקודם כיוון שאנחנו מרכז לימוד מקצועי וכל ההכשרות שלנו הם נמצאות במאגר תוכניות הלימוד של משרד החינוך יש לי כאן אפשרות להגיש עבורך בקשה לסבסוד הלימודים.
בתחילת השיחה שאלתי אותך אם אנחנו כבר מוכנים לקבל החלטה ולעשות שינוי
ככה שבמידה ובשיחה הזו פתרנו את הנושא הכלכלי ואני מצליח להביא אותך להשקעה כספית של בין 10,000-12,000
זה משהו שאתה יכול לעמוד בו ?
באיזה סכום חודשי אתה תוכל לעמוד ? 

סבבה אז 2 רגעים אני רק אכין את ההקלטה , מבקשים מאיתנו אסמכתאות לזה חצי רגע..
(שם הלקוח) אתה מוכן כן ?
(שם הלקוח) אני צריך להקריא את זה בדיוק כמו שזה כתוב אז תהיה איתי בבקשה כי אני מקליט את זה
כמובן שזה לא מחייב אותך לכלום רק על סמך בחירה חופשית
(שם הלקוח) אני כרגע עושה משיכת מלגה /מימון/ סבסוד עבור ת.ז XXXXXXX
סבסוד הבקשה שאני אגיש אותך היא על הסכום המירבי שניתן לקבל מהקרן על מסלול ההכשרה המקיף אוטומטי וידני + סטאז + ליווי שלנו למשך 3 שנים.
ואנחנו כרגע מושכים עבורך את הסבסוד על מנת שיהיה לך את התנאים הטובים ביותר להרשמה בסדר ?
מעולה תמתין איתי דקה על הקו (להמתין לפחות 30 שניות )
(שם הלקוח) אני רואה שיש לך כאן בעיה עם האישור שקיבלת תקריא לי בבקשה שוב את הת.ז שלך
והתאריך לידה זה ( מה שהלקוח אמר)
(להמתין 30 שניות נוספות )
(שם לקוח) תודה על ההמתנה, כמה אתה אוהב אותנו מ 1 עד 10 ?
איך אתה נכנע לסחטנות שלי חח כמובן הכל בסדר אני אחכה ל10 הזה אחרי שבאמת תכנס לעבודה  ואז זה יהיה גם באמת אותנטי ..אז (שם לקוח) אני שמח כי קיבלנו אישור ורק כדי שתבין מה הערך של מה שקיבלת כאן !!!
הצלחנו למשוך עבורך את הסכום המקסימלי 7,000 ₪  שזה סכום מאוד מאוד יפה.
לא מובן מאליו בעליל, זאת אומרת שסה”כ הכל כולל הכל במקום 21,500 יא לנו סה”כ 13,500 ₪ כולל את כל הכשרות המסלול למשך ה 3 שנים הקרובות כמובן ללא שום הגבלה וגמובן כולל הליווי שלנו.
למעשה יש לך כאן סבסוד של כמעט 40% אז אני מקווה שאתה מרוצה בהקשר הזה ?
לאיזה מייל תרצה שנפתח לך את ההכשרה ?
אני אגדיר לך שהסיסמא תהיה כמו הנייד שלך זה בסדר כן ?
אוקי מבחינת התשלום אתה רוצה שנעשה באשראי או שאתה מעדיף לבצע לנו העברה בנקאית ?

גילוי נאות

משהו נוסף שחשוב לי לציין בפניך תכף אני גם אגיד לך למה אני אומר את זה , התכנים בקורס הם דיגיטליים ואינם ניתנים לשכפול והעתקה , אני גם אספר לך למה אני אומר את זה כי סה”כ אתה נשמע לי באמת אחלה .
היה לנו כאן לפני סדר גודל של חודשיים בחור צעיר שהצטרף אלינו בבוקר היה מאוד נחמד ובערב ביקש לבטל והאמת שאנחנו לא בקטע של להחזיק אף אחד בכח ומה שהסתבר אחרי זה שהוא הוריד את התכנים שכפל אותם ולמעשה הרים כאן סוג של עסק ,אנחנו הולכים כמובן לטפל בזה יש כאן הפרה של זכויות יוצרים.
בקיצור אני בטוח שאין לך כוונה לבטל ,לשכפל או להעתיק את התוכן נכון ? האמת אנחנו נותנים כאן את הנשמה שלנו וזה קצת כואב אבל לא ניתן לגרעין אחד מקולקל להרוס לכולנו את הטעם נכון ? 

התנגדויות

להטמיע לפחות 5 עוגנים לפני היציאה לסגירה

1) היום במדינה אי אפשר לחיות מ 10 -15 בחודש , אנשים עושים את מה שהם ראו שההורים שלהם עושים ובתכלס זה לא מספיק,
(תחום הלימוד) שוק ההון / נדלן /שיווק / הייטק זו לא פריבילגיה בדור שלנו זה חובה ! 

2) אני אגיד לך מה הזווית שלי בהקשר הזה אנשים עושים צעד רק שיש להם חרב על הצוואר , עתיד טוב יותר
 לא מזיז אותנו. קח לדוגמא זוג שהאישה אומרת לגבר חשוב לי 1 2 3 בתאכלס כלום לא משתנה
יום למחרת היא תקום ותלך פתאום פרחים, ארוחות ערב אפילו יעוץ זוגי אבל בחייאת איפה היית עד עכשיו ? 
אנשים מעשנים כל החיים  – מתי יפסיקו אחרי שהרופא יגיד להם שהם חייבים להפסיק 
ואגב בהרבה מקרים זה יהיה כבר מאוחר מדי..
לא שאני כזה גאון גם אצלי (סיפור חוויה אישית- זזתי רק אחרי שהייתי חייב ) 
השאלה איזה חרב יש לך על הצוואר ? 

3) אנשים דוחים דברים במשך שנים בגלל הפחד, והקטע הוא שככל שהזמן עובר נהיה לנו יותר קשה לעשות צעדים 
– בגיל 20 אין שכירות דירה , אין בית לפרנס, אין ילדים  

4) אנשים מחכים שיגיע הזמן הנכון, שיהיה להם פנאי , שיהיה להם כסף בזמן שזה אף פעם לא מגיע 
אם היה להם את הכלים הנכונים הם לא היו במצב הזה – איך זה ישתנה בדיוק ? הם במצב הזה לא סתם

5) אנשים מפחדים לקבל החלטות לגבי החיים שלהם ורוצים שהסביבה תגיד להם מה לעשות בזמן שרוב הסביבה סובלת מאותה בעיה,
הרי אם תשאל אדם מצליח ב (תחום הלימוד) מה נראה לך שהוא יגיד?

6) ההורים/הסביבה שלנו רוצים לשמור עלינו ולכן הרבה פעמים יגידו לנו לא לקפוץ גבוה כדי שגם לא ניפול.
רק שבסוף התפיסה הזו מתאימה למה שהיה לפני 20 שנה , ההורים שלך קנו דירה אחרי 30-40 משכורות 
כמה שנים יקח לך היום כדי להגיע למצב שאתה יכול לקנות בית ? 

7) בפועל גם אם כולם יגידו לך לעשות את זה וחשבת על זה שנתיים זה לא מחייב שתצליח 
הלכת ושאלת בנאדם שהצליח בתחום ובנאדם שלא הצליח – מי מבינהם צודק?

המכירה מתחילה בהתנגדויות!!

בכל טיפול בהתנגדויות כלל ראשון זה להראות לשדר אמפתיה והבנה!! אין אני נגד הלקוח. אסור ליצור מצב של פינג פונג שנראה כאילו אנחנו מנסים לנצח אותו.

 ***”נקודה מעולה יוסי. תראה אני ממש מבין אותך ואת מה שאתה אומר”**

ככל שנראה יותר ללקוח שאנחנו מבינים את מה שהוא אומר ומבינים למה הוא אומר את זה ככה הוא יבין שאנחנו בצד שלו.
אפשר כמובן להשתמש במשפטים כמו :
“זה לא יוצא מהכיס שלי ולא נכנס לכיס שלית אני איתך אחי”
“אני פה בשבילך מה שתחליט אחי אני איתך, אבל…”

נקודה שניה בטיפול בהתנגדויות היא לבודד ולסמן את ההתנגדות. לבין בדיוק מה ההתנגדות ולגרום ללקוח גם לאשר שזה האתגר שלו. 
*רק כדי לראות שאני מבין יוסי, אתה כן מעוניין להיכנס לתחום בתנאים האלה שמניבים לך עמלה של 800 שקלים על על ליד רוכש וכן רוצה לשנות לעצמך את החיים אבל מה שבעצם מקשה עליך זה… נכון?

***
אחרי שבודדנו, ראות שנוגעים בנקודה ועונים על הצורך בצורה שעונה ללקוח על הבעיה ברמה האישית. להקדיש 5 דקות לחזור בקצרה על ההטבות ולהעצים הכל. 
להפוך כל פיל לזבוב
להשתמש במילים שלו בשיחה בקטע שהוא אמר למה הוא רוצה להיכנס לתחום כדרך מכירה.
ליצור רצף הסכמות ולהשתמש שוב בדמיון מודרך.

דברים הכי חשובים:
המוצר מעולה! כשלקוח לא רוכש זה כי אין לו ביטחון. או במוצר(לא בטוח שהוא יצליח במקצוע, לא בטוח שיגיע לליד רוכש רביעי, לא בטוח באמת שהוא יזכה את הקורס וכו’)
או שיצרנו דיסוננס איתו והוא לא מרגיש מספיק ביטחון איתנו. (בן אדם קונה את הבן אדם, אץ הסמכותיות ואת האמון שלנו המתבטא בטונציה, במילים שהשתמשו בהם(חשוב להציג את עצמנו כישות העליונה ולהציג אינטליגנציה) או בחיבור  שלנו איתנו(היינו מזויפים במהלך המכירה, לא הרגיש אותנטיות אלא הרגיש שהייתה פה “שיחת מכירה”)
אחרי שהצגנו את הפתרון. הלקוח בחיים לא יקרא לסגירה גם אם פתרנו את הכל. במידה ונשתוק ל5 שניות. מתוקף חוק השתיקה הלקוח יציג עוד התנגדות ויבקש “לחשוב על זה”

אחרי הצגת הפתרון חשוב ליצור קריאה לסגירה בצורה שונה שתגרור אחריה רצף הסכמות עד לאשראי

לדוגמא:
הכל היה מובן נכון? 
אתה זמין היום בשעה 18 לשיחה של 5 דקות לשיחת WELCOME? / אתה עם המייל פתוח על הסמארטפון כדי שתוכל לראות את המיילים?  וכו’
שאלות שגורמות לו להבין שאנחנו מתחילים בתהליך ההרשמה אבל לא גורמות לו להירתע.
משם צריך להמשיך בשלבים ולחזור על השאלות סגירה של קודם.
אז אמרנו שמס’ טלפון שהמדריך חוזר אליו זה המס הזה נכון?והמייל שיש לי פה …. זה מייל תקין נכון?

יופי, אמרנו שאני פותח את המשתמש על השם שלך נכון יוס…?
יופי ומה התעודות זהות שעליה אני פותח את המשתמש? 
וכן הלאה, המעגל הזה יכול להמשיך מספר פעמים אבל חשוב לראות שאנחנו מגיעים להתנגדות האמיתי כדי שנפתור אותה כמה שיותר מהר. 

הלקוח בסוף נכנע!!!! להיות סבלנים ואמפתים והמשיך את המעגל. לראות שבכל פעם אנחנו משתמשים במילים שונות וממנפים כבר את הנאמר. בסוף הלקוח יקבל את החלטת הקניה. האדם והלקוחות הם מטבעם אנשים דחתניים ותמיד יבקשו “לחשוב על זה”

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לדעת הוא שיש רק 3 סיבות שבגללן הלקוח לא קונה מכם!
1) הוא לא מספיק מאמין במוצר.
2) הוא לא סומך עליכם מספיק.
3) הוא לא סומך על החברה מספיק.

אין עוד סיבות, וזה מה שאנחנו רוצים להשיג במהלך שיחת המכירה, כשהלקוח מעלה התנגדויות ולא רוצה לקנות את המטרה שלכם כאנשי מכירות היא לתת לו עוד ערך עליכם, על המוצר שאתם מוכרים ועל החברה.

לכל התנגדות יש כמה פתרונות … זה מאוד משתנה בין לקוח ללקוח, לא רוצה לסבך אתכם פשוט תנסו את שלושתם ולאט לאט תלמדו מה עובד עם איזה לוקח.

האם רכשת דירה למגורים או השקעה ?

כמה אנשים אתה מכיר סביבך? חברים? דודים? שכנים? מצויין… 
ועכשיו כמה הומלסים אתה מכיר אישית ? (כנראה שכלום) 
זאת אומרת שכל מי שאתה מכיר הוא לקוח פוטנציאלי.
הרי יש לך את החבר שמבין בפלאפונים…ואת החבר שמבין בטיולים לחול שאליו תתקשר לברר על טיסות…

יש לכם בחבר’ה את החבר שמבין בנדל”ן???
אתה מבין שאתה תיהיה החבר הזה בקרוב ?

בסופו של יום כולנו גרים בנדלן קונים בנדלן הולכים בנדלן ועוד…
הרי אין סיכוי שמחר כולם יעברו לגור ברחפות / באוהלים, נכון?אתה מסכים איתי שעוד 2500 שח הכנסה נוספת תעזור לך? 

במה זה יעזור לך שיהיה לך עוד ערוץ שתוכל לייצר דרכו הכנסה נוספת?  
ב 2 דקות הראשונות אנחנו רוצים להבין את המצב היום (לקבל ממנו תשובה )
בשאלה זו אנחנו רוצים להבין לאן הלקוח רוצה להגיע, מה באמת חשוב לו ואיך הכנסה נוספת תעזור ובמה בדיוק.
ברגע שנדוש בנושא ונייצר להם הדמיה של איך החיים שלהם הולכים להראות ונשלב עם נקודות כאב שנאמרו בשאלה הקודמת צריך להיות פה מצב ריגשי בו הליד ממש ירצה לייצר שינוי!   

נהדר, אז (שם פרטי) , חשוב לך לייצר הכנסה נוספת באופן שאתה לא צריך לעבוד יותר מ5-6שעות בשבוע, נכון ?
האם אתה רציני לגבי זה?

פה מגיע השלב הריאלי. לאחר שיצרנו צורך ריגשי, בשאלה זה אנחנו בודקים את הרצינות של הליד.  
פה זה השלב שהוא מוכר לעצמו את המוצר. אם הוא לא רציני נודיע לו שהוא לא מתאים לתוכנית ונבחן כמה הוא נלחם על להתקבל (וזה עוד לפני שהוא יודע את פרטי התוכנית)  במידה והליד מעיד על עצמו כרציני ניקח זאת לשאלות המשך
מעולה, אז אתה מוכן להשקיע כמה שעות בשבוע?

בוא נתחיל עכשיו  

1) מה הסיבה שהשארת לי פרטים מלכתחילה?

2) נכון מאוד! דווקא בגלל שזה לא רלוונטי אתה צריך להקשיב 5 דקות ואני אגיד לך למה, רוב האנשים שאומרים לי “זה לא רלוונטי”, אחרי שאני מציע להם מה שאני הולך להציע לך אלה האנשים הכי מרוצים שעושים איתי הכי הרבה כסף, יש לך 5 דקות? 

במידה ואומר לא
מה יש להפסיד? במקרה הכי גרוע נפרד כידידים, בוא נגיד ואני צודק…
אתה תרוויח הרבה כסף בזמן הקרוב וברחוק, יש לך כמה
דקות?

3) תגיד _____ אתה מאמין בגורל?
(במידה ואומר לא -רק בעצמך אה?)
לא יודע למה, קרא לזה אלוהים כוח עליון אני מרגיש שהגעת אליי מסיבה מסויימת… יכול להיות שיש בך ניצוץ קטן שרוצה לעשות את זה? הכנסה נוספת מהבית?

נכון מאוד! זו לא תקופה טובה בכלל כרגע, כל כך אנשים נפגעים פיננסית, פושטים רגל והמצב במשק הוא לא טוב… והאופציות רק מצטמצמות נכון?

דווקא בגלל שזו לא תקופה טובה זה הזמן להתעורר !
כדי שתגדיל את ההכנסה שלך, כדי שתהיה במקום יותר טוב ותוכל לדאוג למשפחה שלך / אם לא נשוי – כדי שתוכל לבנות את העתיד שלך צריך לפעול, אתה מסכים איתי נכון?

בשביל זה אנחנו כאן, דווקא בתקופה הזו לעזור לך לצמוח גם בתקופה הזו וגם כשהתקופה תחלוף, אז מה אתה אומר, נעשה מהלימון לימונדה?

באיזה מקום היית אם היית מייצר היום עוד 5000 שח בחודש בנוסף למשכורת/חל”ת?
תחשוב איפה היית היום אם היינו מדברים לפני חצי שנה ואז היית מתחיל ללמוד, 
כיום היית מרוויח לפחות 2,000 ₪ נוספים בחודש זה לא משהו שהיה עוזר לך בתקופה כזאת של חוסר וודאות שאתה יודע שיש לך עוד מקור הכנסה?!?! 
גם אז היית אומר לי שאתה לא יכול להשקיע 500 ₪ בחודש על מנת לייצר 2,000 ₪ ?

לחסום את ההתנגדות מראש:

בתחילת השיחה עוד הרבה לפני שאתם מסבירים ממש על התוכנית, אתם צריכים לשאול את הליד האם הוא מוכן להשקיע שעה-שעתיים ביום (למי שאין זמן 3 שעות בשבוע מספיק) בשבוע כדי לייצר הכנסה נוספת. במידה והליד נותן תשובה חיובית כמו “בטח, ואפילו יותר” אז אפשר להתקדם בשיחה וברגע זה ניטרלתם את השקר של אין לי זמן לתוכנית וכדומה. 

ככה במידה והלקוח אומר בסוף “אין לי זמן” …

מה הכוונה (שם לקוח) ? בתחילת השיחה אמרת שיש לך X שעות שאתה יכול להשקיע בשבוע לא? (מה כבר ששכחת?)

במידה והתשובה שלילית:
בדיוק בגלל זה פנית אליי, כי אתה רוצה לנצל את הזמן שלך טוב יותר ולייצר הכנסה נוספת, ואם אתה אומר לי עכשיו שאין לך זמן זו בעיה חמורה, בינינו, אם פנית אליי כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב שלך היום נכון?

היית רוצה להרוויח יותר נכון?
צריך להשקיע זמן בעצמך כדי לייצר עוד הכנסה לא?

אז אתה מוכן להשקיע X שעות כדי להיות במקום הזה?

(שם לקוח) תן לי לשאול אותך שאלה, במידה והקורס עכשיו הייתה בחינם, היית נרשם עכשיו ? לוקח ?

במידה ואומר לא:
אז האתגר האמיתי שלנו כאן הוא לא המחיר, מה באמת מונע ממך להתקדם כרגע?

במידה ואומר כן:
מעולה אז שנינו יודעים עכשיו 100% שאתה רוצה את הקורס!
אנחנו מדברים פה על זה שתייצר הכנסה נוספת כמו שכר סגרנו על זה שאתה רוצה.

(שם לקוח) משנה לך מה אתה משלם או מה יוצא לך מזה?

במידה ואומר משנה לי “מה אני משלם”:
אז אנחנו בבעיה, אנחנו מחפשים פה אנשים שרוצים להצליח, כאלה שחושבים מה יוצא להם מההשקעה, אתה רוצה לייצר הכנסה נוספת כמו שאמרת לי נכון? (לשחק על קורונה ותקופת המלחמה)

במידה ואומר מה יוצא לי מזה:
מעולה, זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים פה !

מה יש לך להפסיד? מספיק שתיישם את ההכשרה ותקבע רק  ארבע פגישות בשבוע ולא תשקיע כל כך… אז אולי לא תעשה עכשיו מלא כסף, עוד הכנסה נוספת אפילו של כמה מאות שקלים
2000 ₪ – 2500 ₪ בחודש בנוסף להיום בהשקעה של 12-18 שעות חודשיות שווה הרבה יותר מזה נכון ?

תחשוב איפה היית היום אם היינו מדברים לפני חצי שנה ואז היית מתחיל ללמוד, כיום היית מרוויח לפחות לפחות לפחות 2000 ₪ נוספים בחודש זה לא משהו שהיה עוזר לך בתקופה כזאת של חוסר וודאות שאתה יודע שיש לך עוד מקור הכנסה?!?! 

גם אז היית אומר לי שאתה לא יכול להשקיע 800 ₪ בחודש על מנת לייצר 2000 ₪ ?

ה 800 ₪ בחודש האלה הם גם לא המטרה, אנחנו לא נתעשר מזה, ואתה לא תקרוס בגלל זה נכון ? זה לא יהרוג אותך נכון ? אין מה להפסיד, מקסימום נצליח ונרוויח.

אבל בוא נגיד ואני צודק, ואתה רציני כמו שנראה לי שאתה, ותשקיע את הזמן הזה
תכלס תגיד לי את האמת אתה הולך להשקיע את הזמן?
יופי אז במקרה הזה אתה תייצר הכנסה נוספת או עיקרית כמו שאתה רוצה ושנינו יודעים שזה שווה הרבה יותר מ 800 ₪ בחודש, נכון?
יופי. בוא נתקדם.

אפשר לחסום את ההתנגדות מראש ולשאול לפני שמדברים על המוצר שיחת המכירה:

תגיד לי רגע ____, בוא נניח שבסיום השיחה הזו, אתה אוהב את הרעיון ממש, אתה סגור על זה ואתה רוצה להרשם לקורס ואתה מאמין ב100% שתעשה כסף מהתחום, זו החלטה שאתה יכול לקבל לבד או שאתה צריך אישור מאשתך?

 (במידה ואומר שצריך אישור חבל על הזמן שלנו להגיד לו קודם לבקש אישור ואז לחזור אליו, לא לבזבז זמן ואנרגיה על אנשים שצריך להתאמץ יותר מדי כדי לסגור אותם, יהיו כאלה שבאמת צריכים ורוצים *ולא צריכים אישור מהאישה שלהם)

מעולה ! מה הסיבה שאתה צריך להתייעץ איתה ?
אתה חושב שהיא תהיה בעד הרעיון ?

במידה ואומר כן:
אז האתגר שלנו כאן הוא לא היייעוץ עם האישה כי אתה אומר בעצמך שהיא תתמוך, מה חסר לך כרגע?

במידה ואומר לא:

תן לי לשאול שאלה… אתה בעצמך מאמין שהקורס יעזור לך לייצר עוד הכנסה נוספת שאמרת לי שאתה חייב? 

אם לא מאמין:
לחזור אחורה ולהסביר על אל הנכס ועל עולם הנדל”ן לשלוח אותו להכנס לאתר הראשי של אל הנכס לחייג למספר שמופיע שם ולשאול אם אני מנהל/ת תחום.

מאמין:
יפה, וכמו שאמרת לי כרגע במצב הנוכחי אתה צריך את ההכנסה הזו נכון?
אתה רוצה שנעזור לך להגיע למטרות שלך נכון?
אז בוא נתקדם ואני מבטיח לך שגם אשתך תתרשם.

תגיד (שם לקוח), אני חייב לשאול אותך שאלה… כשאתה קונה במבה וקולה בקיוסק אתה מתייעץ עם אישתך?

יפה, במבה וקולה זה בערך 15 שקל היום ? 450 ₪ בחודש, אז אתה לא באמת צריך להתייעץ איתה… נניח וזה אמיתי, ואתה מייצר הכנסה נוספת בשביל הבית כל חודש. גם אתה וגם היא תשמחו שיהיו לך את הכלים והידע ליצר הכנסה נוספת / עיקרית, נכון?

1. נכון מאוד ! אתה צריך לחשוב והרבה, השאלה האמיתית היא:

אם לא חשבת על זה עד עכשיו, עוד אחרי שהשארת פרטים כנראה אתה צריך עזרה, לא?
אם השארת את הפרטים שלך… אחרי כל השיחה הזו, אני לא צריך לשכנע אותך, אתה כבר משוכנע.
אתה רוצה את מה שאנחנו מספקים, כמו שאמרת לי אתה רוצה לייצר עוד הכנסה נכון?

בוא נחשוב על זה רגע…. מה יקרה במקרה הכי גרוע?

מה יש לך להפסיד? מספיק שתיישם אחד מהערכים שתקבל בקורס ואתה תחזיר הרבה יותר מזה – אז להפסיד בטוח לא תפסיד.

ה X שקלים האלה בחודש האלה הם גם לא המטרה, אנחנו לא נתעשר מזה, אתה לא תקרוס בגלל זה נכון? אין מה להפסיד, מקסימום נצליח ונרוויח.

אבל בוא נגיד ואני צודק, ואתה תייצר הכנסה נוספת יפה שווה הרבה יותר מ X שקלים בחודש מסכים איתי נכון?
יופי. בוא נתקדם.

 

2. אני שומע מה אתה אומר, תן לי לשאול אותך שאלה:
מה אתה חושב על הרעיון ? אתה אוהב את הרעיון ?

בפן המקצועי זה מה שחיפשת ?

במידה ואומר לא:
– אמרת מקודם שאתה רוצה לייצר עוד הכנסה לא?
– יפה, ואתה מבין שאפשר לייצר הכנסה מעולם הנדלן נכון?
– מעולה, וכמו שאמרת לי, אתה בעצמך רוצה לייצר הכנסה מעולם הנדל”ן ולהצטרף לכל הסוכנים שהיום מרוויחים הרבה כסף מהתחום נכון?
– מעולה, אז אתה רוצה לייצר הכנסה נוספת או עיקרית, אמת?
– מדהים, וזו המציאות, אתה השארת את הפרטים שלך – אצלי, נכון?

וממשיך : / אם אומר כן:

יפה, אז מה שאני אומר זה דבר כזה… בוא תצטרף אליי עכשיו, לא מחר, לא עוד שבוע, לא עוד חודש, לא עוד שנה, עכשיו. אני מלווה אותך בתהליך יד ביד וכשאנחנו מצליחים אני מבקש ממך דבר אחד. אתה מזמין אותי לארוחת בוקר ומזמין אותי לארוחת בוקר, סגור?

במידה ואומר כן:
לסגור

במידה ואומר לא:
תראה (שם לקוח), כשאתה אומר לי שאתה רוצה לחשוב על זה, אני מניח שאתה באמת רוצה לחשוב ברצינות ואתה לא אומר לי את זה סתם כדי להוריד אותי מהקו נכון? מעולה, אז מה ההתלבטות שלך כרגע (שם לקוח) ?

3. אני שומע מה אתה אומר… (שם לקוח) תן לי לשאול אותך שאלה, תענה לי בכנות בסדר?

בוא נגיד והיינו מכירים 5 שנים, עשית אצלי הכשרה נקלטת בחברה , אתה מייצר הכנסה מאוד יפה, אלפי שקלים בחודש, אני עושה את המקסימום שלי בשבילך ואתה מבסוט! 

סביר להניח שלא היית אומר לי שאתה רוצה לחשוב על זה, היית אומר לי יאללה (השם שלכם) למה אנחנו מחכים תכניס אותי כבר לעניינים, אני צודק?

יפה, עכשיו.. אני מבין אותך, אנחנו עדיין לא מכירים מספיק ויכול להיות שזה העניין, נכון?

הבנתי, תן לי רגע להציג את עצמי מחדש.

קוראים לי _____, אני חי את העולם הזה 24/7 ב-X שנים האחרונות כאן במכללה, וכן, המטרה שלי היא לרשום כמה שיותר אנשים לקורס ואני מתגאה בזה, אני מתגאה בזה שאני רושם אנשים שאני יודע שאני יכול לעזור להם, ורואה אותם מתקדמים בחיים.

אבל מעבר לזה אני תמיד שם את הצרכים של התלמידים שלי במקום הראשון!

אתה יודע מה זה אומר? 
– שאני אעשה את המיליון אחוז שלי שאתה תצליח! אני יד ביד איתך לאורך כל התהליך, אם צריך לשלוח לך כל ערב הודעה שתשב על המחשב ותשקיע אני אעשה את זה, כי חשוב לי שתצליח! 

– אם צריך אני אדבר עם הסוכנים הכי טובים שיש לנו בתוכנית שיעזרו לך בכל מה שצריך כמו שהם עזרו ל מעל 2,800 סטודנטים שעברו אצלנו בשנתיים האחרונות.

– המטרה שלנו זה הלונג ראן. אין לי מטרה שתעשה את הקורס ולא תייצר ממנו הכנסה, המטרה שלי היא שתשתלב איתנו בסוף ההכשרה כסוכן נדל”ן אצלנו ברשת , זה יקרה רק אם תהיה מרוצה אתה מסכים איתי?

– מעולה, והמטרה היותר גדולה היא שתביא לפה את החברים שלך שיעשו את ההכשרה, זה יקרה רק שתצליח ותהיה מרוצה, מסכים איתי?
יפה אז בוא תעשה את הצעד ונצא לדרך. 

אתה יודע מה, מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות?

בוא נגיד ואני טועה
.. אתה לא תשב כל יום שעה שעתיים ותעבוד, תצא פעמיים בשבוע שעה  כל פעם.. ולא תייצר הכנסה של 6,000 שח בחודש… תייצר סך הכל הכנסה קטנה של 2000 שח בחודש, מסכים איתי שזה יפה
נכון? 

להפסיד אין לך מה להפסיד ה X שקלים בחודש האלה לא יעשו אותנו עשירים ולא יהרגו אותך נכון? אתה תשאר בחיים ותשמח להרוויח עוד “קצת” כסף בחודש, אמת ?

מעולה, אבל בוא נגיד ואני צודק!
ואני בטוח במיליון אחוז שאני צודק, תאר לעצמך את הסיטואציה, אתה יוצא לארבע פגישות בשבוע שכל אחת לוקחת שעה, אנחנו איתך יד ביד ונכנס לך עוד כמה אלפי שקלים בחודש לחשבון בנק בנוסף למה שאתה מרוויח כרגע, איך זה
מרגיש!?

– יפה, עכשיו, זה לא יהפוך אותך לעשיר פתאום, לא יהפוך אותך לעשיר, לא יהפוך אותך לעני נכון?
– מה שזה כן יעשה, זה ישאיר חותמת, הכנסה יפה לבנק שלך ודרך רווחית ביחד נכון?
– ובמקרה הכי גרוע תייצר עוד כמה שקלים נוספים למשכורת שלך אבל אם אני צודק.. אתה גם מזמין אותי לארוחת בוקר, סגור?

דרכי תשלום

העברה בנקאית
 מוטב / שם החשבון: המרכז הישראלי לקריירה
 בנק:  בנק לאומי לישראל (10)
מספר סניף: 934
מספר חשבון: 1860071

מסגרת אשראי/ כרטיס דיירקט

מימון PAYMENT:

  • אתר פיימנט
  • הו”ק בנקאי 6 עד 24 תשלומים
    (לשים לב!! יש עמלה ככל שמתווספים חודשים לפריסת התשלומים)
  • מגיל 23 ומעלה
  • למלא כשהלקוח על הקו.
  • דורש רקע נקי: אין חובות, עיקולי חשבון וכיוב’
  •  שני אישורים ב-SMS של הלקוח/ה, תמונה של ת.ז, תמונה של גב תעודת הזהות ו/או ספח

 מימון באמצעות מקסימוס

  • אתר מקסימוס
  • הו”ק אשראי – עד 6 תשלומים במיקרים חריגים 9.
    (לשים לב!! יש עמלה ככל שמתווספים חודשים לפריסת התשלומים)
  • מגיל 21 ומעלה
  • למלא כשהלקוח על הקו.
  • דורש רקע נקי: אין חובות, עיקולי חשבון וכיוב’
  •  שני אישורים ב-SMS של הלקוח/ה, תמונה של ת.ז, תמונה של גב תעודת הזהות ו/או ספח.

 הו”ק אשראי V-Check

  • אתר V-Check
  • הו”ק אשראי – עד 6 תשלומים במיקרים חריגים 9.

קישורים שימושיים

מערכת CRM 
פתיחת קורס לנרשמים
שליחת הסכם ב – whatsapp

שירות ותמיכה:
טלפון לשיחות: 
הודעות וואצטאפ: 

תסריט שיחה שיווק דיגיטלי

התנגדויות

דרכי תשלום

העברה בנקאית
 מוטב / שם החשבון: המרכז הישראלי לקריירה
 בנק:  בנק לאומי לישראל (10)
מספר סניף: 934
מספר חשבון: 1860071

מסגרת אשראי/ כרטיס דיירקט

מימון PAYMENT:

  • אתר פיימנט
  • הו”ק בנקאי 6 עד 24 תשלומים
    (לשים לב!! יש עמלה ככל שמתווספים חודשים לפריסת התשלומים)
  • מגיל 23 ומעלה
  • למלא כשהלקוח על הקו.
  • דורש רקע נקי: אין חובות, עיקולי חשבון וכיוב’
  •  שני אישורים ב-SMS של הלקוח/ה, תמונה של ת.ז, תמונה של גב תעודת הזהות ו/או ספח

 מימון באמצעות מקסימוס

  • אתר מקסימוס
  • הו”ק אשראי – עד 6 תשלומים במיקרים חריגים 9.
    (לשים לב!! יש עמלה ככל שמתווספים חודשים לפריסת התשלומים)
  • מגיל 21 ומעלה
  • למלא כשהלקוח על הקו.
  • דורש רקע נקי: אין חובות, עיקולי חשבון וכיוב’
  •  שני אישורים ב-SMS של הלקוח/ה, תמונה של ת.ז, תמונה של גב תעודת הזהות ו/או ספח.

 הו”ק אשראי V-Check

  • אתר V-Check
  • הו”ק אשראי – עד 6 תשלומים במיקרים חריגים 9.

קישורים שימושיים

מערכת CRM 
פתיחת קורס לנרשמים
שליחת הסכם ב – whatsapp

שירות ותמיכה:
טלפון לשיחות: 
הודעות וואצטאפ: 

מנטור אישי מבוסס בינה מלאכותית